Pagina's

woensdag 6 juli 2011

Mini shoplog Action en Londen (+ verslag)



Vandaag heb ik voor jullie een shoplog van twee verschillende data. Ik had beide keren namelijk niet zoveel gekocht, daarom heb ik het even samengevoegd. Ik ga jullie laten zien wat ik heb gekocht in Londen en wat heb gekocht bij de Action. Ook zal ik even in het kort vertellen hoe het in Londen was.


Dit is wat ik heb gekocht bij de Action. Haha, juist niet zoveel dus. Ik had een hele lijst gemaakt van dingen die ik wilde gaan kopen, maar veel kon ik niet vinden. Ik wilde ook zo’n waterverstuivertje, neusstrips en nog wel meer, maarja jammer dan. Wat ik dus wel heb gekocht is het serum. Dit wilde ik het liefst, dus ik ben heel erg blij dat ik deze wel heb gevonden. Ik ga deze testen en misschien komt er nog wel een review over. Ik twijfel nog een beetje, want er staan al heel veel reviews van dit serum online.

Verder heb ik niks gekocht bij de Action, op een flesje 7-up na dan, maar dat telt niet. Echt raar, want normaal koop ik heel veel als ik weer een keer naar de Action ga. De volgende keer beter. ;)

De bus was voor mijn broertje. De blauwe op de achtergrond had hij al.

En dan wat ik Londen heb gekocht! Ook al zo belachelijk weinig. Ik ben heel Oxford Street af gelopen, maar heb alleen dit gekocht. Alles was gewoon wat duurder door die ponden. Maar het maakt mij niet heel erg uit. Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad en ik heb in veel leuke winkeltjes gekeken.

Ik was trouwens wel naar de Primark geweest, hier was het natuurlijk wel lekker goedkoop. Maar het was er zó druk en zó warm dat ik er een beetje moedeloos van werd en al snel weer naar buiten ben gegaan.

Mijn korte verslag van Londen
Londen was verder erg leuk. Één uur ’s nachts moesten we aanwezig zijn op school en vertrokken we met de bus. Helaas konden best veel vriendinnen van mij niet mee. Normaal zijn we met een groepje van zeven, maar we gingen maar met ze drieën.

We reden met de bus eerst naar Callas, dit ligt in Frankrijk en hier gingen we met de boot het kanaal over. Om ongeveer half 9 kwamen we aan in Londen. Iedereen was nog een beetje duffig en had een slaaphoofd. Eerst gingen we naar het British Museum met de hele groep. Hier moesten we een kleine opdracht doen en daarna mochten we zelfstandig door Londen. We hadden al een beetje plannen gemaakt waar we allemaal heen wilden. We wilden de Big Ben zien, naar Oxford Street (dit was het belangrijkst), naar de Londen Eye en naar Buckingham Palace. Ook wilde ik graag naar de Starbucks een I Love Londen trui kopen.
De Big Ben en de Londen Eye is helaas niet gelukt. Wel hebben we heel Oxford Street afgelopen, wat een idioot lange straat! Ik heb een trui gekocht en we hebben wat gedronken bij de Starbucks. Ik had een frappuccino, die was echt lekker! Ik houd eigenlijk niet zo van koffie, maar dit vond ik toch wel lekker.

Doodmoe was ik toen we weer terug gingen met de bus. Maar toen hadden we nog pech met de bus! Dus stonden we daar rond 12 uur ‘s nachts. Ergens in Engeland in een weiland, in de middle of nowhere. We moesten de boot nog halen en we moesten wel op tijd zijn, anders zouden we misschien 4 uur moeten wachten op een nieuwe boot. Er bleek een lek aan de voorkant van de bus te zitten. De chauffeur was namelijk tegen een paaltje aangereden, vraag me niet hoe. Gelukkig had onze super buschauffeur – kuch kuch – het lek gemaakt met een stukje kauwgom (blijkbaar kon dat en gaat dat goed) en konden we verder. Veilig kwamen we aan op de boot en ook in Gouda.

Zijn jullie wel eens in Londen geweest en wat vinden jullie van mijn aankoopjes?

Liefs,
Brechtje.