Pagina's

donderdag 18 augustus 2011

Review: Lady Speed Stick deodorant


Het zou de beste deodorant zijn die er bestond, maar natuurlijk is het niet in Nederland te koop. Ik was op vakantie naar Canada, toen ik zag dat ze hier Lady Speed Stick verkochten, maakte mijn hart wel een sprongetje. Ik heb er twee mee genomen om te testen, ik was wel benieuwd of het echt zo goed werkt als wordt beweerd. Jullie ook? Lees dan snel verder voor mijn review!

Wat mij op viel in Canada, was dat ze bijna alleen maar deodorant in stickvorm verkochten. Een beetje het tegenovergestelde van hier in Nederland, want hier moet je echt zoeken naar sticks. Persoonlijk vind ik een stick het fijnste werken. Het beschermt veel beter en langer tegen zweetluchtjes dan een spray.


De stick is zoals meestal beschermt met een extra plastic dopje erover heen, deze haal ik er meestal later gewoon af. Je moet de deodorant omhoog draaien om hem te kunnen gebruiken. Bij een is dit systeempje nu al kapot, dus verpakking is dus niet al te stevig, maar het zou ook aan mij kunnen liggen. Het is wel irritant, nu moet ik de stick steeds terug naar beneden duwen na gebruik. De verpakking is verder wel oké en ik vind hem er ook leuk uitzien.

Ik heb trouwens de geuren Invisible en Fresh Infusions. Invisible ruikt erg zoet en bloemig en Fresh Infusions ruikt heel lichtjes zoetig en naar bloemen, maar is veel frisser. Fresh Infusions is mijn favoriet! Er waren trouwens echt zoveel verschillende geuren! Overal zag je ook weer andere, ik wist echt niet wat ik moest kiezen. Ik vond er nog veel meer lekker ruiken. Ik denk dat ik echt wel 25 verschillende soorten heb gezien.


De deodorant voelt zacht aan als je hem aanbrengt en prikt niet of iets dergelijks. De geur is niet overduidelijk aanwezig. Je kunt gerust nog een lekker parfum opspuiten, zonder dat de geuren raar gaan mengen.

En ruik je met deze deo de hele dag fris? Ja, echt wel! Geen zweetluchtjes de hele dag door. Hij beloofd 24 uur te beschermen en dat zou wel eens zomaar kunnen kloppen. Hij werkt echt heel erg lang, super! Voortaan wil ik een andere deodorants meer, ik ben fan!

Conclusie: Zeker een aanrader. Je ruikt de hele dag fris. Alleen jammer dat we het niet in Nederland kunnen kopen, als je naar Amerika of Canada gaat, weet je wat te doen!

Hebben jullie deze deodorants wel eens geprobeerd?

Liefs,
Brechtje.