Pagina's

zondag 9 oktober 2011

Beauty Question, 1 minuut gratis shoppen


 
Eerlijk gezegd heb ik vandaag niet heel erg veel tijd om te bloggen. Natuurlijk wil ik vandaag wel een artikel online hebben, daarom heb ik besloten om een keer een Beauty Question te doen. Meerdere blogs doen dit wel eens en het leek mij eigelijk ook wel heel leuk om een keer te doen. Lees snel verder voor de allereerste beauty vraag. Ik geef hierop antwoord en zou het erg leuk vinden om ook jullie mening te horen!



Stel, je mag ergens 1 minuut gratis shoppen, naar welke winkel zou je gaan en wat zou je sowieso meenemen?

Een leuke vraag om over te fantaseren vind ik zelf. Ik weet eigenlijk gelijk al mijn antwoord: Kruidvat. Na dit twee gezien te hebben bij Hollands Next Top Model wil ik dit ook! De Kruidvat is zo’n lekkere rommel winkel waar veel bij elkaar gepropt staat, en dat betekend dat je veel – heel veel zelfs – te gelijkertijd kunt pakken.

Ik heb even een route uitgestippeld door de Kruidvat: het begint bij de shampoo’s en conditioners. Alles van John Frieda in m’n mandje pleuren, verder rennen. Haarverf, hmm komt misschien ook wel van pas, ook snel wat pakken. Dan komen we bij de stijl- en krultangen, blind wat pakken, altijd handig en het is veel waard – moehaha. En weer verder, snel wat pakken bij de lippenbalsem, bodylotions en deodorants. En dan.. de make-up! Hier ga ik natuurlijk helemaal los. Van die dure mascara’s, mooie oogschaduwdoosjes, veel verschillende soorten blushes. Foundations neem ik niet, te veel gedoe met kleuren kiezen. Natuurlijk ook een hele lading parfum mee nemen, die Playboy parfums zijn altijd wel lekker vind ik. En dat was het denk ik wel..

Nu maar hopen om ooit een minuut gratis shoppen te winnen bij Kruidvat. Waarschijnlijk gaat dit nooit gebeuren, maar het lijkt mij zo leuk om te doen! Wat ik dan sowieso mee zou nemen is heel veel make-up. Ik fantaseer daar eigenlijk best vaak over, haha!

Ik ben benieuwd naar jullie keuze! Waar zou jij graag 1 minuut gratis shoppen en wat zou jij sowieso meenemen? Het hoeft niet perse een winkel met make-up te zijn trouwens!

Liefs,
Brechtje.

Foto's: weheartit