Pagina's

donderdag 30 juni 2011

Shoplog 27 en 28 juni


Een shoplog! Dat is wel een tijdje geleden. Ik had al een hele tijd niet geshopt, ik had sowieso al een hele tijd niks meer gekocht. Ik had er geen tijd voor door al die toetsen. Nu is het vakantie en ik alle tijd van de wereld! Dus ook veel tijd om te shoppen. Met foto’s ga ik jullie laten zien wat ik maandag en dinsdag heb ik gekocht.

Laten we beginnen met wat ik maandag heb gekocht. Maandag ben ik met een vriendin naar de stad geweest, gewoon in Gouda en hebben we lekker geshopt. Het was heerlijk, wat had ik dat lang niet meer gedaan! Nou, op naar wat ik heb gekocht!



Als eerst gingen we naar de Only, daar kocht ik gelijk twee hempjes. Echt binnen 10 minuten waren we de winkel al weer uit, zo snel had ik nog nooit wat gekocht! Ik ga altijd lopen twijfelen, maar deze keer dus niet. Ik ben er erg blij mee, perfect voor de zomer!


Bij de V&D wilde ik snel even kijken voor de schoolcampus. Ik was van plan om alleen even te kijken, ik wilde later pas echt schoolspullen gaat kopen. Maar toen zag ik drie PIP schriften liggen voor €0,50! Deze schriften waren van vorig jaar, daarom waren ze in de aanbieding. Het maakt mij echt helemaal niks uit dat ze van vorig jaar zijn, ik vind ze echt super leuk.


Natuurlijk moest ik ook nog even langs bij de Kruidvat, hier ga ik altijd even kijken als ik in de stad ben. Ik kocht blarenpleisters, ze staan niet op de foto, ik was ze vergeten. Ik vind het ook niet echt boeiend om te laten zien, dus ik laat het lekker zo. Ook kocht de Essence Stay All Dag 16h concealer, ik had hier goede dingen overgelezen, dus ik ga hem ook testen!

De andere twee dingetjes kocht ik dinsdag, 28 juni. Die dag moest ik mijn boeken wegbrengen. Toen naar huis fietste, kwam ik langs de stad. Ik moest nog een nieuwe dagcrème hebben, want die van mijn was op. Dus ik ging nog even langs de Kruidvat. Ik kocht een tubetje Nivea Soft als dagcrème en ook een klip voor in mijn haar. Deze klip heeft aan de binnenkant een rubberlaagje, hierdoor glijdt hij niet uit je haar, erg handig! Ik vind zo’n klip wel lekker op warme dagen. Dan kan je gewoon even snel je haar naar achter doen.


Ik had gezien dat er bij de Claire’s uitverkoop was tot 70%, dus daar wilde ik zeker even kijken. Ik kocht dit schattig kettinkje. Teske liet deze ook zien in haar shoplog, toen was ik er niet vreselijk enthousiast over eigenlijk. Maar toen ik hem in de winkel zag hangen, vond ik hem toch wel super schattig! Die pareltjes zijn niet helemaal mijn ding, ik vind vooral de hangertjes leuk.

Dat was mijn shoplog! Jullie kunnen heel wat reviews verwachten de komende dagen en misschien ook wat OOTD's met mijn nieuwe kleding en ketting. Misschien komt er binnenkort nog een shoplog, want waarschijnlijk ga ik zaterdag of zondag naar de Action. Dan wil ik wel even inslaan natuurlijk. ;)

O, wat ik ook nog wilde vragen.. Ik ben zaterdag naar Londen geweest met school, zouden jullie hier een verslag van willen? Ik heb die dag niet erg veel gekocht, slechts twee dingetjes. Die kan ik dan ook wel laten zien. Dus laten even weten of je dat leuk zou vinden en wat jullie van mijn shoplog vinden!