Pagina's

vrijdag 3 juni 2011

Sneak Peek in mijn stash.


Vandaag heb ik voor jullie wat foto's van mijn stash. Gewoon wat random foto's. 
Mijn stash niet heel erg groot, dat wil ik alvast even zeggen. Maar ik hoop wel dat jullie het leuk vinden om te zien! Deze foto's zijn van mijn make-up-, nagel- en verzorgingsstash, alles door elkaar dus. Dus nu een sneak peek in mijn stash!


Lade 1. Ik heb twee lades waarin ik mijn make-up opberg. In de eerste lade zit mijn gezichtsmake-up, lippenbalsems en mascara's, oogpotloodjes en eyeliners.


Lade 2. Hierin heb mijn oogschaduw, lipgloss en testertjes zitten.  Ook zie je in het kleine bakje onderaan mijn enige lipstick liggen, deze gebruik ik nooit.
En dan op naar de foto's van dichterbij. Ik heb van elke bakje een foto gemaakt, zo kunnen jullie het allemaal wat beter zien. Als jullie wat meer willen weten over een product, dan kan je het vragen in de comments.


Gezichtsmake-up. Foundation, blush, concealer, bronzer.

Lippenbalsem. Links de lippenbalsem in potjes en rechts de lippenbalsem in sticks. 


Mascara's, oogpotloden, eyeliners, oogschaduwbasis. De Catrice mascara gebruik ik altijd, hier ik heb ik ook een artikel over geschreven. Klik hier om het te lezen.


Oogschaduw. Hier heb ik heel weinig van, ik heb vier palletjes. Ik draag ook bijna nooit oogschaduw.


Lipgloss. Ik vind dat ik hier te veel van heb, ik draag het namelijk bijna nooit. Sonde om er dan toch meer dan vijf te hebben. Ik koop zelf ook nooit lipgloss, de meeste heb ik gekregen.


Dan komen we aan bij de mandjes met meer verzorgende spulletjes. In het eerste mandje zit mijn nagellak, wat haardingetjes en rechts naast de bakjes zie je nagelverzorging.

In het tweede mandje bewaar ik mijn deo's en parfums. Over mijn parfums heb ik een tijdje geleden een stukje geschreven, klik hier om het te lezen.


En dan het laatste mandje. Hierin zit allemaal verzorging en reinigingsproducten. Oogmake-upremovers, gezichtscrème, masker, scrub, wattenschijfjes, wattenstaafjes, reiningscrème, tonic, handcrème, neusspray en nog wat andere kleine dingetjes.

Het kastje dat ik gebruik is het Helmer kastje van de Ikea, deze kost dertig euro. De bakjes die erin zitten komen ook van de Ikea, dit is de Anthonius ladeinzet. De ladeinzet kost €1,50. Allebei erg goedkoop dus en het werkt super fijn! 

Zo, dat was het! Ik heb jullie niet alles uitgebreid laten zien. Het was ten slotte maar een sneak peek. ;)
Wat ik mij trouwens ook af vroeg, of jullie het wel vinden om het in een filmpje te zien. Ik zat er namelijk over te denken, maar het heeft geen zin als jullie het niet leuk vinden. Laat dus even weten wat je er van vind of als je nog andere ideeën hebt. Als ik er een filmpje over ga maken, dan doe ik trouwens wel make-up, nagellak en verzorging apart. Misschien nagellak en verzorging wel samen, omdat ik dat niet heel erg veel is. Dat zie ik dan allemaal nog wel. ;)

Laat even weten of je een filmpje van mijn stash wilt zien!

Liefs,
Brechtje.