Pagina's

woensdag 29 juni 2011

Siteboekje gekocht


Een tijdje geleden vond ik dit leuke schriftje in een soort winkel van Sinkel. Ik vond hem echt heel leuk, dus kon het niet laten liggen. Eenmaal thuis heb ik er niet zoveel meer mee gedaan. Ik heb nog een hele stapel met schriftjes liggen, ik ben van plan ook deze ‘ooit’ nog een keer te gaan gebruiken. Maar ik had opeens het idee om dit schriftje, als schriftje voor mijn blog te gebruik. Helemaal niet zo’n gek idee toch?


Ik schrijf er al mijn ideeën voor artikelen in. Af en toe probeer ik ook deze artikelen al te plannen op een dag. Of ik maak een schemaatje voor wanneer is wat ga schrijven en wanneer het online komt.


Hier zie je wat er nu instaat. Nog niet zoveel. Ik schreef eerst al mijn ideeën op losse blaadjes en deze deed ik dan in een mapje. Maar zo’n schriftjes vind ik wel makkelijker werken. Ik moet alleen nog even de ideeën die ik al had – die nog op dat losse blaadje staan – even overschrijven in mijn boekje.

Ik vind het altijd wel leuk om dit soort dingen te doen. Lekker vooruit plannen en proberen nieuwe leuke dingen te bedenken. Soms, als ik een goed idee heb, dan komt er opeens een vloedgolf aan ideeën. Ik kan dan wel een voor een hele maand opeens allemaal leuke onderwerpen verzinnen. Maar soms dan heb ik ook totaal geen inspiratie hoor. Het verschilt heel erg.

Hebben jullie een speciaal boekje voor je blog?