Pagina's

woensdag 15 juni 2011

Bestelling bij BuyInCoins.


Eergisteren heb ik een bestelling geplaatst bij BuyInCoins. Ik was van plan om alleen wat dotting pennen - voor nailart - te bestellen, maar uiteindelijk is het veel meer geworden. Er zitten twee niet beauty gerelateerde items bij, maar voor de rest alleen maar beautyspul. Dus het leek mij wel leuk om dat even aan jullie te laten zien.



Ik zal beginnen met de beautyspulletjes. Dit is namelijk ook het meeste.

De dottingtools. Laat ik hier maar mee beginnen. Dit was dus de rede dat ik iets wilde bestellen, deze tools zijn namelijk - voor zover ik weet - niet in Nederland te krijgen. Ik had ze ook gezien op BornPrettyStore. Ik had in mijn wishlist als vertelt dat ik ze hier wilde gaan bestellen. Dit heb ik dus niet gedaan, omdat ik zag dat ze op BuyInCoins veel goedkoper waren. Ze kosten namelijk slechts $2,11, hiervoor krijg je vijf dottingpennen, de pennen hebben allemaal twee kanten. Om gerekend is dit €1,46. Dat is toch helemaal niks?!


Fimo Canes! Ik heb geen idee of ik dit leuk ga vinden of veel ga gebruiken. Maarja, ze waren zó goedkoop. Ik heb gekozen voor een zakje met 10 fimo canes. En stel ik vind er helemaal niks aan, dan kan ik ze altijd nog gebruik voor een winactie of cadeau geven aan een vriendin. De fimo canes kostten $1,37. Dat is omgerekend €0,95.



Één nagelwiel. Ik weet ook niet of ik dit handig vind, daarom heb ik er maar eentje besteld. Het leek mij op zich wel handig om in mijn stash te hebben. Dan kan ik gewoon kijken welk kleurtje ik mooi vind, kijk ik even op mijn nagelwiel en dan kies ik een nagellak uit. Haha, klinkt leuk toch? Een nagelwiel kost $1,00. Omgerekend is dat €0,69.


Dit had ik nog niet. Het leek mij wel handig voor als ik mijn teennagels lak. De nagels van mijn tenen gaan altijd een beetje over elkaar heen. Met zo'n Nail Separator kun je dit voorkomen. Ik heb er twee bestelt, dit kostte $0,98. Omgerekend is dat €0,68.


Dan komen we bij de non-beautyspulletjes. Als eerst een siliconen vissengraatje. Haha, je leest het goed. Hiermee kun je de oortjes van je IPod opbergen. Normaal zitten die dingen altijd in de knoop, maar met dit handige dingetjes is dat probleem opgelost. Je krijg er drie voor slechts $0,82, omgerekend naar euros: €0,57.






En tot slot een muis. Dit leek mij wel handig voor mijn netbook. Deze muis is namelijk erg klein, klein genoeg voor een netbook. Hij kostte $2,65, omgerekend: €1,83.

In totaal was ik dus $8,93 kwijt, maar omdat er nu een actie loopt: bij elk 2e product $0,10 eraf, was het maar $8,43. Omgerekend was ik €5,83 kwijt. Dat is echt heel erg goedkoop. En bedenk even dat ik zes items bestelt heb, en daar zit ook een muis tussen! Of die het zo goed doet weet ik niet. Als ik het binnen heb gekregen zal ik het natuurlijk uitgebreid laten zien en vertellen wat ik er van vind. 

BuyInCoins is trouwens een Chinese webshop. Alles is hier dus echt súper goedkoop. Ook zijn er helemaal geen verzendkosten! Ik had nog veel meer willen bestellen. Heel veel leuke dingen zijn daar namelijk maar 1 dollar. De verleiding is echt zo groot om alles op je Shopping Card te gooien. Maarja, ik moet me proberen te beheersen. ;)

Kopen jullie wel eens dingen online?

Liefs,
Brechtje.