Pagina's

woensdag 22 juni 2011

Nieuwe birkenstocks gekocht.


Ongeveer twee weken geleden was ik met mijn moeder naar Den Haag gegaan om lekker te shoppen. Ik moet zomerkleding hebben, vooral nieuwe hempjes en ik moest een nieuw paar Birkenstocks. In Den Haag zit een speciale Birkenstock winkel dus ik hebben we even gekeken. En ik heb een heel leuk paar Birkenstocks gevonden! Lees verder!

Dit zijn de dan. Mijn nieuwe birkie’s! Ik wilde deze keer een vrolijke en een beetje een originele kleur. De kleur is paars en ze zijn van een soort juchtleer. Dat is een soort ruw leer, dus niet gelakt. Ik ben wel gewoon bij het ‘standaard’ Gizeh model gebleven. Deze vond ik toch en leuks. Het model Madrid en Piazza vind ik ook erg leuk, alleen vind het irritant dat je hier steeds een beetje uitslipt. Het Gizeh model zit gewoon lekker stevig.


Hier zie je mijn oude Birkenstocks. Héél veel mensen hebben precies dezelfde. Wit met een glanslaag. Deze vind ik ook nog steeds leuk, alleen jammer dat zoveel mensen deze hebben. Ik heb nu trouwens een maatje kleiner dan dat ik eerst had. Drie jaar geleden kocht ik namelijk die witte. Ik zat toen te twijfelen tussen maat 36 en 37, ze zaten namelijk allebei wel goed. Ik koos toen voor 37, zodat mijn voeten er nog in kunnen groeien en dat er dus langer mee kan doen. Alleen zijn mijn voeten sinds toen helemaal niet meer gegroeid! Dus nu heb ik toch maat 36. ;)


Met mijn Birkenstocks aan. Ze zitten zó lekker, maar dat zijn we wel gewent van Birkenstock. Ze zijn ook nog eens super goed voor je voeten, door het goede voetbed in de slipper.

Hebben jullie Birkenstocks? Zo ja, welke kleur?

Liefs,
Brechtje.