Pagina's

maandag 27 juni 2011

Review: Etos basecoat.



Ik heb deze basecoat echt al een hele tijd. Het is mijn enige basecoat dus ik gebruik hem altijd. Toen bedacht ik mij dat hem nooit echt had gereviewd, dus dat besloot ik nu te doen. Lees verder om te lezen wat ik van deze basecoat vind.


Toen ik deze basecoat kocht, wilde ik eigenlijk de Etos basecoat & ridgefiller nemen, maar ik pakte de verkeerde. Dus het werd deze. Het flesje is niet erg bijzonder. Etos is toch een beetje een budgetmerk en ze hebben niet echt speciale verpakkigen, dus dat had ik bij deze basecoat ook niet verwacht.

Op het kwastje heb ik niks aan te merken, dat lakt echt heel fijn en makkelijk. De basecoat is dunner dan een nagellak, hij is ongeveer even dun als een topcoat. Volgens mij is dit wel normaal voor een basecoat.


Hierboven zie je de basecoat op mijn nagels. Hij is gewoon transparant. Maar werkt deze basecoat eigenlijk wel goed? Nee, dat doet hij niet. Zelfs als ik hele dikke laag aanbreng, verkleuren mijn nagels. Erg jammer. Het had een leuke budget tip kunnen zijn, maar hij valt dus erg tegen. Om het te bewijzen, heb ik hieronder een voorbeeldje geplaatst.


Dit was de creatie die ik gister ook liet zien in mijn post over de dottingpennen. Klik hier om naar deze post te gaan. Hier droeg ik ook de basecoat.


Sorry voor mijn viezige nagels. Maar hier zie je dus hoe mijn nagels eruit zagen na het verwijderen van de nagellak. Het viel nu nog wel mee en het is ook niet echt duidelijk te zien op de foto, maar mijn nagels waren gelig.

Conclusie: Goedkoop en een fijn kwastje, maar hij werkt niet goed. Ik zou hem niet aanraden en zelf ook niet opnieuw kopen.

Als deze op is – wat nog wel een tijdje duurt denk ik – ga ik dus weer opzoek naar een andere goedkope basecoat. Hebben jullie misschien tips voor een betaalbare en goede basecoat?

Liefs,
Brechtje.