Pagina's

donderdag 23 juni 2011

Pakketje BuyInCoins binnen!


Een tijdje geleden hadden ik jullie laten zien wat ik had bestelt bij de Chinese webshop Buy In Coins. Klik hier om naar het artikel hier over te gaan. Maar goed, ik heb nu dus mijn bestelling binnen! Gisteren kreeg ik hem binnen en ik wordt altijd helemaal vrolijk en gek als ik pakketjes uit mag pakken. Ik ga het allemaal aan jullie laten zien. Lees verder!


Hier zie je dus het pakketje. Stevig verpakt in een soort grijs vuilniszak ding. De spullen waren goed beschermt door bubbeltjespapier.



Ik kon door het zakje de fimocanes al zien! J


Cool, allemaal Chinese tekens.


En dan.. de spulletjes die ik heb besteld! Ik heb alles even uit gestald. Het viel uiteindelijk heel erg mee hoeveel het was. Ik had steeds in gedachten dat ik heel veel had bestelt, maar het zijn uiteindelijk maar vijf dingen. Ik zal per product nog even een korte beschrijving geven.



Ik zal beginnen met het gene waar ik het meest enthousiast over ben. De dotting pennen. Met deze ‘pennen’, kun je heel precies stipjes met nagellak op je nagels maken. In het pakje zitten vijf pennen met ieder twee kanten. Alle pinnetjes hebben verschillende groottes. Echt super handig voor nailart.


De fimocanes. Ik was heel erg enthousiast over de fimocanes toen ik ze had gewonnen bij een winactie. Ik had namelijk erg veel leuke figuurtjes. Maar helaas ben ik niet super enthousiast over de figuurtjes die ik heb. Ik heb bijvoorbeeld geen fruitjes, vooral dat vind ik wel jammer. Maarja, daar kunnen zij natuurlijk niks aan doen, ik ga ze natuurlijk wel gewoon gebruiken!
J


De teen-, of vingerspreiders. Niet erg interresant. Ik vind ze wel erg handig, maar eigenlijk kan er niet zoveel fout zijn aan dit soort dingen.


Dan komen we aan bij de non-beauty spulletjes. Een muis. Ik was een beetje bang dat deze niet zo goed zou zijn, dat is wel te verwachten namelijk voor maar €1,84. Maar ik heb hem getest op mijn Netbook en ik vind hem echt fijn! Hij werkt gewoon goed, hij ook wel lekker vast. En, het belangrijkste, hij is klein genoeg. Ik was namelijk opzoek naar een muis die niet te groot zou zijn voor mijn Netbook. Ik ben hier dus helemaal blij mee.
J



De siliconen visjes. Hier kun je de oortjes van je IPod omheen wikkelen, zo raken ze niet in de knoop. Ideaal toch! Ik kreeg er drie voor ongeveer €0,50, dus twee heb ik er aan mijn ouders gegeven. Het werkt goed en het is gewoon erg handig.



Ik vond het eerlijk gezegd best spannend. Het was allemaal zó goedkoop, dat ik niet zeker wist of het wel te vertrouwen was. Eerst dacht dat ze dan vast wel hele hoge verzendkosten hadden, maar dat was ook niet zo. Er zijn geen verzendkosten. Ook dan het helemaal uit China moest komen vond ik wel spannend. Ik had ook geen idee hoelang het zou duren. Ik vind dat het pakketje erg snel binnen is gekomen. Ik ben er gewoon heel erg tevreden over, ik ga zeker nog een keer wat bestellen in de webshop. Ik had bijvoorbeeld gezien dat ze ook ook 120 palettes verkopen! 

Wat vinden jullie van mijn bestelling?


Liefs,
Brechtje.