Pagina's

vrijdag 24 juni 2011

Nieuwe schoolspullen!


Als het schooljaar nog niet eens afgelopen is, liggen er al weer nieuwe schoolspullen in de winkel. Ook bij de V&D is het dit jaar ook weer zo. De V&D schoolcampus, ik haal hier meestal wel het grootste deel van mijn schoolspullen. Er is gewoon erg veel keuze en natuurlijk hebben ze leuke dingen.


Ik vind het altijd wel leuk om weer nieuwe schooldingen te kopen. Ik heb eigenlijk geen idee of andere dat ook hebben. Eigenlijk snap het niet helemaal van mezelf dat ik het zo leuk vind. Ik denk dat het gewoon komt, omdat ik ervan houd om opnieuw te beginnen met een schone lei enzo. Allemaal mooie nieuwe spullen kopen, ik houd daar gewoon van!


Een agenda. Dit is voor mij altijd weer een probleem. Ik vind de agenda’s te roze, of te glitterig. Van die agenda’s met allemaal BN’ers erin hoef ik ook niet. Maar hij moet ook niet te kinderachtig zijn. Tja, wat wil ik dan wel? Dit jaar valt dit gelukkig heel erg mee. Ik heb nu al een agenda! Niet bij de V&D gekocht deze keer, maar bij een winkel van Sinkel. Ik vind hem echt zo schattig, maar dan ook weer niet te tuttig. Ik denk ook niet dat veel mensen deze agenda hebben, dat vind ik ook wel leuk.
J



Schriften en kaptpapier, daar ben ik niet zo origineel in. Ik heb eigenlijk altijd rood kaftpapier. Lekker simpel en je kunt er lekker op kliederen. Vaak neem ik drie of vier grote A4 schriften en een stuk of acht kleinere A5 schriftjes. Bij de Hema hebben ze vaak wel leuke kleinere schriftjes en de grote koop ik gewoon bij de V&D. 


Een etui. Op dit moment gebruik ik een Jip & Janneke make-uptasje als etui. Als make-uptasje gebruikte ik hem nooit, dus daarom gebruik ik hem nu als etui. Dat werkt eigenlijk hartstikke goed. Ook is hij natuurlijk gewoon super schattig.

Overige dingen. Pennen heb ik van bic. Ik heb een rekenmachine van Casio, een grafische, zo’n hele grote. Die moest ik aan het begin van de derde kopen van school. Een geodriekhoek, potloden, markers en dat soort dingen heb ik nog van vorig jaar, maar die zou ik ook gewoon kopen bij de V&D.

Vinden jullie het leuk om nieuwe schoolspullen te kopen?

Liefs,
Brechtje.