Pagina's

dinsdag 21 juni 2011

Catrice Am I Blue Or Green + Sold Out Forever.


Vorige week was er bij de Trekpleister een 1+1 gratis actie op alle nagellak. Ik wilde het niet doen, maar ik heb toch wat gekocht. Nagellak van Catrice, as usual. Ik heb twee kleurtjes genomen die ik al een tijdje wilde hebben en ook al best bekend zijn. Lees verder!

Ik heb het over de kleurtjes Am I Blue Or Green en Sold Out Forever. Sold Out Forever was vorig jaar ook al helemaal hot, mintgroen was toen de trend. Am I Blue Or Green is nieuw in de collectie, maar ook dit lakje heb je misschien al vaker voorbij zien komen als je een beetje beautyblogs volgt.



Ik zal zo snel mogelijk swatches plaatsen. Morgen komt er sowieso al een NOTD voorbij met Am I Blue Or Green, deze kleur had ik vandaag – en morgen waarschijnlijk nog steeds – op. Ik zal alvast zeggen dat ik het een erg leuk kleurtje vind.

Beide kleuren zijn heel vrolijk en zomers. Deze zomer zal je veel felle kleuren nagellak zien. Vooral geel is een trend deze zomer. Ik vind felle nagellak heel leuk, ik houd er echt van. Ook ben van plan lekker veel te experimenten met de stempeltjes van Konad en de fimocanes (als ik die straks binnen heb).

Welke kleur zijn jullie van plan veel te gaan dragen deze zomer?

Liefs,
Brechtje.