Pagina's

zaterdag 11 juni 2011

Wishlist voor de zomer.

Het enige waar ik nog maar aan wil denken is de zomervakantie. Zomer, zomer, zomer. Ik heb er echt zo’n zin in! Daarom vind ik het ook heerlijk om een wishlist te maken voor deze zomer. Ik vind het sowieso altijd leuk om wishlists te maken natuurlijk. En ik zeg ook niet dat alles zo realistisch is, maar dromen mag altijd toch? ;)

Een bikini. Ik moet nog een bikini voor deze zomer. Ik hoop dat ik niet te laat ben, maar ik ben wel bang dat een groot deel al weg is in de winkels. Ik ga vanmiddag met mijn moeder naar de stad voor schoenen, dat kan ik ook wel even naar een bikini kijken.


IPhone, IPad, IPod Touch. Ik wil ze allemaal! Als ik een IPhone heb, hoef ik natuurlijk geen IPod Touch meer. Maar wie heeft ook gezegd dat ik een van deze dingen krijg. Het is veel te duur. Jammer, maar het zou wel leuk zijn natuurlijk. Het ziet gewoon allemaal zo mooi uit, alles van Apple ziet er mooi uit.


Een nieuwe tas. Ik ben al heel erg lang opzoek naar een nieuwe tas. Ik vind de tassen van de Invito erg leuk, maar daar zie je iedereen al mee lopen en ik wil graag toch iets goedkopers. Ik ben van plan een keer bij de Primark te gaan kijken voor een leuke, goedkope tas. Die gaan misschien wel sneller kapot, maar dat vind ik niet zo erg.




Gezichtsprimer. Mijn foundation, blush en concealer blijven lang niet de hele dag goed zitten, helemaal nu het wat warmer word is mijn foundation er snel af. Daarom wil ik graag een keer een primer proberen. Als jullie tips hebben zijn die altijd welkom! J

Make-up van Catrice en Essence. Ik heb altijd een hele lijst met dingetjes die ik wil hebben van Essence en Catrice. Op dit moment wil ik de 16h concealer van Essence, Princess Peach nagellak van Catrice en een wenkbrauwpotlood van Catrice, of dat van de Hema.

5x 2 way Pink DOTTING Pen Marbleizing Tool Nail Art Dot

Dottingtools van Bornprettystore. Sinds ik het YouTube kanaal van CutePolish heb ontdekt wil ik ook van die handige dottingtools. Zij maakt echt de prachtigste en schattigste nailart creaties. Ze doet alles heel precies met behulp van die dottingtools. Daarom wil ik die dus ook. J

Dat was mijn wishlist op dit moment. Niet alles was helemaal in het thema van zomer.
Er staan ook veel kleine dingetjes in, zoals de Catrice en Essence make-up en de dottingtools. Deze zou ik even snel kunnen kopen, alleen het probleem is dat ik dit best vaak doe. Het lijkt dat niks te kosten, maar uiteindelijk word het toch best wel duur. Ik ben een beetje verslaafd geworden aan het kopen van make-upjes, haha.

Wat staat er op jullie wishlist?

Liefs,
Brechtje.