Pagina's

maandag 13 juni 2011

Nieuwe tas van de Hema.



Toevallig heb ik laatst mijn wishlist laten zien. Hierin stond dat ik al heel lang opzoek was naar een nieuwe tas. Net toen ik het artikel had geschreven - echt een dag later ofzo - ging ik naar de stad en vond ik bij de Hema de perfecte tas! Klik snel verder om meer te zien over deze tas.





Het is een grijzige schoudertas. Hij is best simpel, maar dat vind ik juist mooi. Hij is niet gemaakt van leer, maar van katoen. Het is dus wel een nadeel dat hij niet waterdicht is. Er past echt heel veel in. Hij is best groot. Hij geeft geen stevige bodem, vind ik ook wel een beetje een nadeeltje, maar ik kan er mee leven.


Voor de prijs hoef je hem niet te laten liggen, hij is namelijk slechts twintig euro. Totaal niet duur voor een mooie en ruime tas.



Hier zie je dus hoe ik hem draag. Je kunt hem ook aan je arm dragen, maar als je een stuk gaat lopen vind ik dit niet zo fijn.

Het is gewoon een lekker nonchalante tas. Ik ben niet helemaal weg van de kleur, maar het model vind ik echt super mooi. Echt precies waar ik naar opzoek was! Ook was ik opzoek naar een tas waar veel inpaste, daar voldoet deze tas ook aan. Hij is echt heerlijk ruim van binnen.

Ik kan echt niet wachten om hem te gaan gebruiken. Ik ben van plan hem naar school te dragen. Het is niet echt de perfecte schooltas, hij is niet super stevig namelijk, maar er past wel meer dan genoeg in. Ik vind gewoon dat hij wel geschikt is voor school, ook voor naar de stad vind ik het een prima tas.

Wat vinden jullie ervan?

Liefs,
Brechtje.