Pagina's

vrijdag 17 juni 2011

Fimocanes en nagellak gewonnen + NOTD.


Een tijdje geleden had ik bij Beautylizious een winactie gewonnen. Ik won een nagellak van Essence een wat fimocanes. Het leek mij wel leuk om dit aan jullie te laten zien. Ook heb ik er gelijk een soort NOTD mee gemaakt!



Hier zie je wat er allemaal in de enveloppe zat. Een Essence colour&go nagellak in de kleur Break Through, een zakje met wat fimocanes een lieve brief van Beautylizious.

Vooral met de fimocanes ben ik erg blij. Eergister had ik namelijk een post over wat ik had bestelt op buyincoins.nl. Ik had ook fimocanes bestelt, nu kan ik met deze fimo’s al wat oefenen. Ik zal alvast zeggen dat ik ze echt heel leuk vind. Ik ben echt blij dat ik ze heb bestelt.


Hier heb er wat op mijn nagels aangebracht. Misschien vinden sommige het wat overdreven, maar ik vind het super schattig. Ik heb niet het nagellakje van Essence gebruikt, ik had mijn nagels namelijk net gelakt met deze rode kleur. Het is Bloody Mary To Go van Catrice. Dus ik had het even zo gedaan. Van de paarse lak komen uiteraard nog swatches. Dit zal ik ook laten zien in een NOTD.

Ik ben dus heel erg blij met mijn nagellakje en fimocanes. Bezoek ook zeker even de blog van Beautylizious, ze heeft namelijk ook erg leuke blog (klik op haar naam).

Wat vinden jullie van fimocanes?

Liefs,
Brechtje.