Pagina's

vrijdag 27 mei 2011

Mijn favoriete mascara, budgetproof!


Vandaag ga ik jullie wat vertellen over mijn favoriete mascara. Ik zal alvast zeggen dat dit een super budget mascara is, van een merk waar ik vaker enthousiaste reviews over heb geplaatst. Jullie kunnen op het plaatje hierboven al zien over welke mascara ik het heb.. namelijk: de Catrice Allround Mascara.


Ik heb deze mascara al best lang liggen. Ik hem een tijdje niet gebruikt, omdat ik ook nog een andere mascara had liggen die op moest. Eigenlijk was ik deze een beetje vergeten. Toen mijn oude mascara dus op was, ging ik deze weer gebruik en wow, ik kwam er opeens weer achter hoe fijn deze mascara is!




Catrice beloofd dat de mascara zorgt voor extra volume, lengte en een krul. Dat is heel wat, maar het over het meeste ben ik het wel eens. De mascara heeft extra lengte en volume en ook wel een beetje krul. Maar wat ik nou vooral het fijne is aan deze mascara, is dat hij de wimpers ook zo mooi spreid.



Hier zie je dus het borsteltje. Het is een borsteltje met haren. Hij brengt niet veel mascara in een keer aan, dat vind ik wel fijn. Dit betekent ook dat je weinig kans hebt op spinnenpoten mascara, dat zie ik als een voordeel. ;)



En hier zie je de mascara op mijn wimpers. Ziet er goed uit toch? Het lijkt niet alsof ik heel veel mascara op heb, maar toch zijn mijn wimpers langer, zwarter, zijn ze mooi gescheiden en hebben ze meer volume.

Kortom: Ik ben echt super tevreden over deze mascara. Je kunt hem voor €2,50 kopen bij de Kruidvat. Ik heb trouwens de non-waterproof versie. De waterproof versie kost volgens mij €2,99.

Liefs,
Brechtje.