Pagina's

zondag 15 april 2012

Sunday's Question, beautyproduct dat je nooit gebruikt


Af en toe doe ik op zondag een Sunday’s Question. Hierin stel ik jullie en mezelf een vraag over beauty. Vaak zijn het vragen waarin je een lastige keuze moet maken, daarom ik ben vaak benieuwd hoe jullie er over denken. Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe vraag, lees snel verder!


Wat is een beautyproduct dat jij echt nooit gebruikt? En om welke reden?

Ik draag dus echt nooit lipproducten. Behalve lippenbalsem, dat heb ik echt nodig. Maar geen lipstick, geen lipgloss niks. Het gaat het er snel af en het zit niet lekker. Je moet steeds na denken of het nog wel goed zit, en als je gaat drinken dan zit het aan je glas. Ik heb ook vaak het idee dat het mijn lippen uitdroogt. Dat vind ik niet fijn natuurlijk, want ik heb sowieso al wel snel droge lippen. Nee, lipproducten zijn het hem niet voor mij.

Soms wil ik toch wel een lipstick uitproberen, er zijn gewoon zoveel leuke kleurtjes! De verleiding is dan groot om het toch nog eens te proberen. Maar nee, vervolgens draag ik het gewoon nooit, dus ik mag het ook niet kopen van mezelf.

Nu ben ik benieuwd naar jullie antwoord! Wat is een beautyproduct dat jij echt nooit gebruikt? En om welke reden?