Pagina's

zaterdag 28 april 2012

Vakantie plannen

Volgens mij hebben we er allemaal eindeloos naar uitgekeken, maar eindelijk is het zover, het is vakantie. Yes! Echt veel spannende plannen heb ik niet voor deze vakantie, maar toch wil ik het gewoon even over hebben. Altijd leuk vind ik zelf.

Ten eerste ben ik deze vakantie te vinden op een camping op de Veluwe. Jep, de hele vakantie. Dus huiswerk en leren zal daar ook maar moeten. Niet al te handig, maar het is wel heel gezellig natuurlijk. Gelukkig heb ik voor deze vakantie een Dongel voor draadloos Internet, dus ik kan wel Internetten, maar dan wel 'voor school'. Of ik de hele vakantie mijn blog kan bij houden kan ik niet beloven. Ik ga ook lekker uitrusten en een paar keer opstap. Jullie waarschijnlijk ook, dus het is geen ramp hoop ik.

Ik ga dus leuke dingen doen. Onder andere ga ik een dagje naar Amersfoort met mijn ouders en broertje. Hier splitsen we op, mijn broertje gaat naar de dierentuin en ik ga met mijn moeder.. shoppen! Ik moet sowieso nodig een nieuwe tas, want mijn huidige tas is helemaal kapot aan de binnenkant. Eigenlijk is hij gewoon niet meer te gebruiken. Ook voor mijn moeder gaan we op tassenjacht, nog als cadeautje voor haar verjaardag. Er zal waarschijnlijk ook nog wel de nodige kleding worden gekocht. Ja, ik heb er echt zin in! Het is lang geleden dat ik echt goed heb geshopt. Bovendien is Amersfoort is een leuke stad, dus dat komt helemaal goed!

Zoals ik al zei moet er op de camping ook wat huiswerk worden gemaakt en worden geleerd. Echt heel grappig dat leraren voor de vakantie allerlei projecten gaan opgeven. ‘O ja, over vier weken houden jullie een presentatie van 30 minuten over stadsvorming’. Juist. Voor de komende tijd heb ik dus nog drie grote werkstukken, waarvan één soort profielwerkstuk-achtig moet zijn omdat we dat vak dit jaar afronden. En nog veel meer, maar ik heb geen zin om dat op te gaan noemen.

Nu vergeet ik bijna het belangrijkste! Op de camping ga ik een beginnetje maken aan mijn nieuwe blog. Nieuwe blog? Ja, ik wil proberen over te stappen op Wordpress en daarbij een eigen lay-out ontwerpen. Zelf heb ik daar niet veel verstand van, maar ik ben mij er een beetje in gaan verdiepen en een vriend op de camping gaat mij er mee helpen. Ik hoop echt dat het een beetje gaat lukken. Waarschijnlijk duurt het nog heel lang voordat de lay-out af is en ik echt overstap, zoiets kost nou eenmaal veel tijd, maar ik wilde het alvast even melden. Ik ben er zelf heel erg enthousiast over namelijk!

Uiteindelijk is dit een soort persoonlijk update geworden, maar dan een vakantie special. Hopelijk vonden jullie het leuk en nu zijn jullie weer helemaal op de hoogte! Ik ben benieuwd naar jullie vakantie plannen, laat het weten in de comments wat jij gaat doen!