Pagina's

maandag 16 april 2012

Picutre Journal april #1


Het is iets langer geleden dan normaal dat ik een Picture Journal heb gedaan. Wel ben gewoon door gegaan met foto’s maken, dus voor deze keer zijn het er extra veel! In een Picture Journal laat ik zien wat ik de afgelopen twee weken heb gedaan. Dat is nu dan van de afgelopen drie weken. Dat doe ik door middel van foto’s die ik maak met mijn compacte cameraatje. Lees en kijk snel verder!

Dinsdag 27 maart. Lekker pannenkoeken! Ik had een kaaspannenkoek, op een toepasselijk, leuk oudhollands bordje. J

Vrijdag. Ik moet echt vaker maskertjes gebruiken, ik vergeet het gewoon altijd.

Maandag 2 april. Ik kan er echt niet tegen als mijn bureau een chaos is. Hoe moet je dan werken? Eerst maar even opruimen dan maar.

Maandag. Parfum en deo. Ook maar eens uitzoeken?

Dinsdag 3 april. Goeiemorgen poezie!

Woensdag. Ik ging mijn haar met henna verven. Yee, eindelijk weer!

Donderdag. Op school deelde ze paaseieren uit en bij ons kwamen ze twee keer langs. Jumm!

Vrijdag 6 april, goede vrijdag. Speciaal voor pasen had ik een paashaas-nailart gemaakt. Dat weekend gingen we naar de camping, daar heb ik het ook bij mijn moeder en een kennis gemaakt. Ze waren er helemaal blij mee, hihi!

Zaterdag was ik met mijn moeder naar huis gegaan. Zij moest werken en zo kon ik even voor school werken (en voor de blog), daarna gingen we weer naar de camping. Ook ging ik even langs bij Kruidvat, daar kreeg ik veeeeel korting!

De buit.

Langs de McDrive op weg naar de camping.

In de auto.

Dinsdag 10 april was mijn moeder jarig. Dat bekend taart!

Woensdag 11 april. Weer andere nagels. Ik wilde mijn nieuwe nagellak van Gosh uitproberen ‘Avantgarde’, gecombineerd met flaky. Donker, maar wel mooi vond ik!

Vrijdag kreeg ik mijn bestelling van Ebay eindelijk binnen, daar werd ik echt heel blij van! Ik had vooral veel kettingen besteld. Morgen komt er een shoplog van!

Zaterdagavond aten we weer pannenkoeken, yeee!

Heel veel bijzonders heb ik dus niet gedaan, maar het waren wel gewoon drie lekker rustige weekjes. De volgende keer ga ik proberen niet alleen binnenshuis foto’s te maken, maar ook wat meer van buiten. Ik neem gewoon mijn compacte cameraatje mee en ga proberen veel foto’s te maken.

Hopelijk vonden jullie het weer leuk om te zien. Wat voor leuks heb jij gedaan afgelopen drie weken?