Pagina's

maandag 9 april 2012

Shoplog Kruidvat 7 april


Is het niet herkenbaar, dat als je even naar de stad gaat om één ding te kopen, dat je dan met veel meer terug komt? Normaal heb ik dat niet zo, maar bij Kruidvat waren er zoveel dingen voor echt idioot lage prijzen, dat ik het niet kon laten liggen. Vandaag dus een onverwachte shoplog!

Dit is waar ik voor ging. De shampoo en intensieve conditioner van Dove uit de Nourishing Oil Care lijn. Hier had ik echt zoveel positieve reviews over gelezen! Ik had al een sample aangevraagd van de shampoo via Facebook, en hierbij zat een bon voor 50% korting op één product. Toen zag ik in de Kruidvat dat deze lijn nu 1+1 gratis was! Korting op korting geldt normaal niet volgens mij, maar op mijn bonnetje staat toch dat ik twee keer korting heb gekregen, haha! Voor de shampoo en conditioner samen betaalde ik daarom €1,89. Dat is echt niks!

Helemaal blij met mijn shampoo en conditioner, liep ik nog even richting de make-up. In het vak van Essence zag een nagelriemgel liggen, omdat die van mij op is besloot ik die te kopen. En ook nam ik gelijk een pakje met bokkenpootjes mee. De gel kostte €1,79, en de bokkenpootjes waren €1,50.

Die nagellak is echt lastig om mooi te fotograferen!
Tot slot nam ik ook nog eens een kijkje in de kortingsbakken. Normaal zijn deze altijd heel erg vies, maar dat viel nu wel mee. Alle oogschaduws waren €0,30 en ook de blush uit een oude LE van Catrice was nu maar €0,30. En ik kocht een donkerrode nagellak van Gosh voor slechts €1,-.

Zo, ik ben dus helemaal tevreden over mijn aankopen. In totaal kostte dit alles €6,47. Echt heel weinig. Ik heb nog even na gerekend hoeveel ik betaald zou hebben zonder korting, dat zou €17,06 zijn. Haha, ik ben ook wel een echte Nederlander wat dat betreft. Ik hou van korting.

Hebben jullie een fijn paasweekend gehad? En wat vinden jullie van mijn aankoopjes?