Pagina's

woensdag 25 april 2012

Wednesday Question, haar wensen


Http%253a%252f%252fmeme.zenfs.com%252fu%252f08ddc3e7a44576d9bcaf50b144a5a4adb8ad4097_large
Af en toe doe ik op zondag een Sunday’s Question. In dit artikel stel ik jullie vraag die te maken heeft met beauty of lifestyle en die ik vervolgens ook zelf beantwoord. Ik vind het vaak leuk om jullie mening te horen over een bepaald onderwerp, daar is dit artikel perfect voor. Lees snel verder voor de vraag van deze keer!

31a508ccc9a479c3ea8f66af1be4a7683b6ec945_m_large
Soms heb ik zo’n bui dat ik even iets totaal anders met mijn haar wil doen. Daardoor kwam ik op de volgende vraag. Wat wil jij heel graag nog eens doen met je haar? Denk aan kapsels, verven enzovoorts.

Ik wil heel veel nog doen met mijn haar, maar of ik het durf weet ik niet. Bij mij op school heeft iemand de onderkant van haar haar neonroze geverft. Zelf zou ik het niet doen, maar ik vind het zo vet dat zij durft! Iets waar ik al een tijdje over zit te twijfelen is om mijn haar in een lange bob te laten knippen. En misschien met wat highlights. Dat lijkt mij erg leuk. Misschien doe ik dat vlak voor de zomervakantie wel, kort haar staat lekker fris en vlot, waarom niet? Als ik het niet probeer, weet ik ook nooit hoe het staat.

Nu ben ik benieuwd naar jullie! Wat zou jij heel graag nog eens doen met je haar? Denk aan kapsels, verven enzovoorts.