Pagina's

dinsdag 24 april 2012

High-end wishlist

Aaarrg! Hoe frustrerend is het als je netjes vooruit schrijft, je artikelen goed inpland en dat ze vervolgens gewoon niet online komen?! Dit weekend was ik er niet, dus heb ik dit niet door gehad. Gister had ik dus opnieuw een artikel ingepland, maar deze is dus ook niet online gekomen. Echt heel vervelend. Hopelijk gaat het voortaan wel goed. 

Normaal koop ik altijd braaf budget producten. Ik vind ze gewoon fijn en ze zijn goed voor mijn portomonnee. Natuurlijk zijn er ook producten die wat minder budget zijn, maar die ik wel héél erg graag wil. Vandaar heb ik vandaag mijn high-end wishlist opgesteld, deze bevat beauty, maar ook een paar non-beauty items. Lees snel verder!


MAC heeft niet alleen blushes, maar ook prachtige Mineralized Skin Finishes, ofwel MSF’s. Op dit moment heb ik twee blushes van MAC in mijn bezit en ik gebruik ze beiden maar al te graag. Daarom zou ik ook graag eens zo’n MSF van MAC willen proberen. Ik vond Redhead uit de Naturally collectie van laatst erg mooi, maar ja, dat was een Limited Edition. Eens kijken wat voor mooie MSF’s er in het vaste assortiment zitten.

Ik begin steeds meer interesse te krijgen in parfum! Ik heb slechts drie full-size flessen parfum en ik was nog opzoek naar een lekker parfum voor de zomer en lente. Nu heb er een gevonden die helemaal aan mijn eisen voldoet. Peach Blossom van Tommy Hilfiger. Deze had ik eens geroken bij een vriendin en ik was gelijk verliefd. Tommy Hilfiger heeft nog twee andere parfums als LE, dus die wil ik ook nog eens ruiken. De parfums zijn rond de dertig euro, oef dat is dan wel weer een grote smak geld.

 
Wat ik ook heel graag wil is een camera waarmee ik ook mooi kan filmen. Met de spiegelreflex van mijn moeder kan dat ook, alleen moet je wel steeds zelf scherpstellen. Dat is nog al vervelend als je gewoon even rustig wilt filmen. Wat voor camera ik dan precies wil weet ik echt niet. Wil ik echt een filmcamera, of een fototoestel waar je ook mee kunt filmen? Een eigen fototoestel is natuurlijk ook erg handig. En een beetje betaalbaar zou natuurlijk ook fijn zijn.

Schoenen! Ik wil leuke schoenen voor in de zomer. Het liefst hakken. Bij H&M hebben ze elk jaar hele leuke sleehakken met zo’n soort rieten hak. Die vind ik erg tof. En dan in een lekker vrolijke kleur zodat ze er echt uitspringen bij een spijkerbroek. Hopen dat ze ze dit jaar weer hebben. Altijd op hakken lopen is niet fijn, dus een paar gympies is ook leuk om te hebben. Mijn AllStars zijn zo goed als op, ik kocht ze twee jaar geleden in Parijs en ik heb ze echt super veel gedragen. Ik zit te twijfelen om weer AllStars te nemen of om eens voor Vans te gaan. Beiden kun je in hele vette kleuren en printjes kopen. Dat wordt nog moeilijk kiezen!

Tot zo ver mijn high-end wishlist. Ik merk dat ik steeds meer naar de wat duurdere make-up neig. In plaats van veel budget make-up, vind ik het nu leuker om bijvoorbeeld één product van MAC te kopen. Er staat niet heel veel op mijn highend-wishlist, maar dat is maar goed ook! Anders werd het veel te duur.

Vertel, wat staat er op jouw (high-end) wishlist?