Pagina's

zaterdag 14 april 2012

Uitslag winactie!

Een dagje later dan verwacht, ga ik vandaag de winnares bekend maken van de winactie. Het was gepland om dit op vrijdag de 13e te doen, maar zaterdag de 14e is natuurlijk ook leuk. Lees snel verder om te kijken of jij misschien gewonnen hebt!



Dit was wat er te winnen viel. Een neppe beautyblender en een ketting met een wereldbol. De beautyblender kwam gisteren pas binnen, echt net op tijd! Ik begon al te stressen hoe ik dat nou moest gaan oplossen, maar gelukkig! Zelf heb ik ook zo’n nepperd, maar dan in het roze. Tot mijn verbazing kwam er een groene binnen, zo een had ik nog nooit gezien, haha!

Dat zijn de prijzen en dan nu op naar de winnares! Deze is random gekozen via deze site. De hoeveelheid extra dingen die je had gedaan, bepaalde hoe vaak je naam erin voor komt.

And the winner is… Marleen!

Heel erg gefeliciteerd Marleen en veel plezier met je prijsjes! Kun je even je e-mailadres achter laten? Dan kan ik je even mailen. J

Voor de rest, wees niet al te getreurd! Ik ga proberen vaker winacties te houden!