Pagina's

zaterdag 7 april 2012

Nailart Pasen met konijntjes

Hebben jullie allemaal een fijn paasweekend? Gaan jullie nog eieren zoeken en een lekker paasontbijtje houden? Ik in ieder geval wel! Om helemaal in de paasstemming te komen, heb ik vandaag een nailart met konijntjes gemaakt. Ik zag zoiets langs komen bij MissLipgloss en vond die zo schattig! Die van mij is net iets anders, maar ik heb het dus wel daarop geïnspireerd.


Bunny’s! Ik heb een paar nagels mintgroen gelakt en de rest lavendelpaars. De konijntjes zijn in een soort nude kleur en voor de oortjes gebruikte ik een witte liners en voor de oogjes dezelfde witte kleur, maar dan met een dottingtool. Tot slot een kleinere dottingtool en een donkerbruine lak voor de pupil. Topcoat en klaar!

Mintgroen – Catrice Sold Out For Ever
Lavendelpaars – Essence No More Drama
Bruine nude – Catrice UltiMade Nudes, Petit Four As Dessert
Witte liner – Essence French manicure liner
Donkerbruin – Catrice In The Bronx

Dottingtools zijn echt heel handig om te gebruiken voor dit, het werkt makkelijk, snel en precies. Ze zijn heel goedkoop te bestellen op BuyInCoins, daar heb ik ze ook vandaan. Even een kleine tip tussendoor. ;)

Hopelijk vonden jullie dit een leuke paasnailart. Geniet van jullie lange weekend, paasontbijt en paaseieren! Wat ga jij doen dit weekend?