Pagina's

dinsdag 17 april 2012

Shoplog/Bestelling Ebay

Ik begin echt een beetje verslaafd te raken aan bestellingen plaatsen op Ebay. En vooral aan het ontvangen van pakketjes. Zo’n drie weken geleden plaatste ik een grote bestelling op Ebay, maar niet alles kwam tegelijk binnen. Vorige week ontving ik namelijk al een pakje en deze week lagen er ook weer twee in de brievenbus! Voor zover ik weet heb ik nu alles binnen, dus het is tijd dat ik mijn aankoopjes aan jullie ga showen.. Kijk mee!

Ik bestelde twee kettingen met een libel. Ik begin met de rechter ketting, hier hangt niet alleen een libel aan, maar nog veel meer steentjes, prutsels en versierinkjes. Ik moet zeggen dat ik deze toch niet heel leuk vind, hij is net wat te druk naar mijn smaak en ook niet helemaal mooi afgewerkt vind ik. Een tegenvaller, dat kan gebeuren!

De linker viel mij gelijk op en vind ik nog steeds heel erg mooi. Hij is simpel en bevat mooi hemelsblauw steentje. Hij is bronskleurig en erg mooi afgewerkt voor de prijs die ik er voor betaalde. Ja, ik ben hier heel erg blij mee! Ik weet zeker dat ik deze vaak ga dragen! Het is een mooie subtiele ketting en past daarom wel bij bijna elke outfit. Vooral kleding waar blauw in voor komt, omdat dat ook terug komt in het steentje.

De wereldbolketting kwam vorige week al binnen. Deze kon een van jullie ook winnen met de winactie, waarschijnlijk had je hem dus al eens langs zien komen. Ik vond hem zelf ook erg leuk en kon het niet laten om er ook voor mezelf te bestellen. Ik heb deze vorige week veel naar school gedragen en kreeg er veel complimentjes over! Het is niet namelijk bepaald een ketting die je vaak ziet.

Iedereen kent de uilenkettingen inmiddels wel. Volgens mij is die hype weer een beetje over, maar wat zegt dat over de hertenkettingen hype? Kende jullie die al? Toen ik heb zag, wist ik gelijk dat ik deze moest hebben! Zo’n soort had ik nog nooit gezien!

Een ketting met een nerdbril blijft leuk, maar ik twijfelde toch steeds om hem te kopen. Omdat hij kocht niks kostte op Ebay besloot ik het gewoon te doen. En ik heb geen spijt! Ik vind hem hartstikke leuk en hij is naar mijn smaak ook precies de goede grootte. Deze ketting geeft mij echt zo’n vintage gevoel, gewoon door die brons kleur en het feit dat het een bril is. Hoe cool is dat?!

Toen ik de volgende ketting uit de verpakking haalde, was mijn eerste gedacht ‘wow, wat is dit belachelijk lelijk!’. Haha, tja dat vond ik gewoon. Op Ebay was alleen de binnenkant, dus het klokje te zien. Ik had geen idee hoe de buitenkant eruit zou niet, maar het is dus echt een soort medaillon-achtig-ding. Ik moet zeggen dat ik hem steeds leuker begin te vinden en echt niet zo lelijk meer vind als eerst. Ik dacht alleen dat hij veel kleiner was. Het klokje werkt trouwens ook verassend goed. Je kunt hem makkelijk instellen op de goede tijd en het ziet er gewoon goed uit. Deze ketting ga ik toch wel veel dragen denk ik.

En nu zijn we wel door de kettingen heen. Wat ik ook bestelde was een beautyblender voor de winactie. Ik begon al helemaal te stressen toen hij maar niet binnen kwam en ik al wel de winnaar bekend moest gaan maken. Gelukkig kwam hij dezelfde dag al binnen en ik was helemaal opgelucht. Het is een groene, dat is ook weer iets anders, maar wel leuk natuurlijk!

Voor mezelf bestelde ik oortjes. Ten eerste omdat het oprol systeem mij erg handig leek. Iedereen kent het probleem van oortjes die in de knoop zitten. Nou, daar heb je bij deze geen last meer van. Ik bestelde ze ook, omdat ik eens van die in-ear oortjes wilde proberen. Eens zien hoe dat bevalt.

Hieeeek, nepwimpers! Haha, dat dacht ik eerst altijd. Nu vind ik het juist heel vet, niet voor overdag natuurlijk, maar voor een feestelijk look heeft het toch wel wat. Ik wilde dit altijd al eens proberen, dus waarom niet? Het enige wat ik mis is een tubetje lijm, dus dat ik moet nog ergens anders vandaan zien te halen.

Wat vinden jullie van mijn vele kettingen en overigen. En bestellen jullie wel eens wat via Ebay?


Edit: Ik bestelde dit allemaal bij deze verkoper: angelsupplier88. Geen verzendkosten en super goedkoop.