Pagina's

maandag 30 april 2012

Favorieten van april

Wat ging deze maand weer snel! Ik heb het ook wel druk gehad, dan gaat de tijd nou eenmaal snel. Deze maand heb ik niet heel veel gekocht, wat eigenlijk alleen maar goed is natuurlijk. Wel heb ik paar producten opnieuw ontdekt en die ga ik in dit artikel aan jullie laten zien.

Dove Nourishing Oil Care shampoo en conditioner. Dit zijn echt mijn favorieten van deze maand! Vooral de conditioner is zó fijn. Deze maakt je haar super zacht, maar niet zwaar en dus blijven mijn krullen gehouden. Ook over de shampoo ben ik heel erg tevreden. Naast dat ze zo fijn werken ruiken zo ook nog een goddelijk. Ik ben fan.

Catrice Eyebrow Kit. Deze gebruik ik al heel erg lang en hij blijft gewoon fijn. Het is niet zo dat ik hem deze maand opnieuw ontdekt hebt, nee hij is gewoon nog steeds een grote favoriet. Daarom vond ik dat hij wel een plekje in mijn favorieten van de maand verdiende. Daarnaast is hij lekker budgetproof en je doet er heel erg lang mee.

Catrice Eyeshadow 040 In The Army Now. De naam zegt het al, het is een legergroene kleur. Deze oogschaduw viste ik afgelopen maand uit de kortingsbakken bij Kruidvat voor 1 euro. Ik draag niet vaak oogschaduw, maar als ik oogschaduw draag ik het meestal deze. Het is wat minder saai dan bruin, maar toch mooi naturel. Ik vind hem heel mooi!

MAC Mineralized blush in Warm Soul. Dit moet al de tweede of zelfs derde keer zijn dat deze in mijn favorieten zit. Het is mijn tweede MAC product en ik heb er heel wat geld voor neer moeten leggen, maar hij is het waard! Het is een hele subtiele blush die je er gelijk een stuk gezonder en frisser uit laat zien. Ik kocht deze eind februari en sindsdien draag ik hem elke dag.

Essence Studio Nails cutitcle gel. Dit wilde ik al best lang eens proberen en deze maand heb ik dat toch gedaan. Ik kocht er ook gelijk bokkenpootjes van Essence bij en ik gebruik deze heel erg graag. De gel maakt mijn nagelriemen zacht en makkelijk terug te duwen, echt super handig!

Tot zover mijn favorieten van april. Het zijn wat minder ‘nieuwe’ producten dan normaal, maar daar ben ik juist wel blij mee. Ik koop de laatste tijd wat minder make-up en gebruik volop de spullen die ik heb liggen.

Wat zijn jouw favorieten van deze maand? En wat heb jij opnieuw ontdekt?