Pagina's

woensdag 4 april 2012

Kids Choice Awards Looks

Zaterdag waren de Kids Choice Awards en dat vond ik wel erg leuk om te kijken. Naast dat het natuurlijk leuk is om te zien wie er met een prijs naar huis gaan, kijk ik ook altijd naar de make-up en kleding. Tijdens zo’n show zie je namelijk altijd weer leuk looks en outfits voorbij komen. Kijk mee naar een aantal jonge celebs op de oranje loper!


Katy Perry staat wel bekend om haar aparte outfits en ook nu was het weer raak. Helemaal in het thema van Kids Choice Awards draagt ze een topje met groen slijm. Een onderdeel van KCA’s is namelijk geslimed worden, het is heel apart, maar wel grappig. Ze draagt ook een groen rokje en felgroene pumps. Haar make-up is fel, net zoals haar haar. Het is helemaal Katy Perry, laat ik zo zeggen. Ik vind het wel stoer dat ze dat doet.

 
Sarah Hyland is bekend van de serie Modern Family. Behalve uit deze serie kende ik haar nog niet echt, dus ik besloot eens wat over haar op de zoeken. Ze blijft dus al 21 te zijn, dat had ik niet verwacht. Maar goed, terug naar het onderwerp. Ik vind dat ze er geweldig uit ziet! Ze draagt een soort koraalkleurig gewaad wat erg mooi staat bij haar bruine haar en bruine ogen. Haar make-up is verder naturel gehouden, maar ze draagt wel wat nepwimpers. Erg mooi vind ik het!

 
Ariel Winter is bekend van de serie Modern Family, zij speelt hierin het zusje van Saray Hyland. Ariel is 14 jaar en dat ook zij er prachtig uit ziet. Ze draagt een schattig wit jurkje en zwarte hakjes. Haar haar is gekruld en mooi naar een kant gestoken en haar make-up is naturel gehouden. Ze draagt wat subtiele bruine oogschaduw en een nude kleur op haar lippen.

 
Jennette McCurdy speelt in de serie iCarly een druk en iets wat agressief meisje, en volgens mij is ze in het echte leven ook behoorlijk druk. Zo kwam ze ten minste over bij de KCA’s, dat vond ik wel erg leuk om te zien! Ik ben niet helemaal weg van de jurk die ze draagt. Ik vind hem niet echt mooi uitgesneden bij haar hals en ook het patroon en al die steentjes zijn gewoon echt niet mijn smaak. Haar make-up daarin tegen vind ik wel erg mooi. Jennette ging voor een blauwe smokey-eye en roze lipstick. Vet!

Kristen Stuwart won de award voor beste filmactrice dankzij haar rol in Twilight. Ik moet zeggen dat ik niet echt fan van haar ben en dat ik liever Emma Watson of Sophia Vergara had zien winnen, maar oke. Kristen is duidelijk voor blauw gegaan. Een jurkje met blauwe print, blauwe pumps en net zoals Jennette blauwe smokey eyes. Het jurkje is niet helemaal mijn smaak, maar de smokey eyes vind ik erg mooi en het staat haar goed!

 
Miranda Cosgrove kennen we van de serie iCarly, hierin heb je haar echt zien opgroeien. Het viel mij gelijk op dat ze haar haar anders heeft, ze heeft een schuine pony laten knippen, staat haar goed! Ze draagt een stoer blauw leren jurkje, de zwarte laarsjes en haar zwarte haren maken het helemaal af! Ik vind haar er echt prachtig uit zien hier, gewoon heel stoer en volwassen.
 
Selena Gomez gaat niet voor een simpele jurk, maar voor een topje en een glitter rokje. Staat haar wel leuk vind ik. Haar make-up vind ik echt gaaf. Je ziet hier weer die blauwe smokey-eyes.  Selena Gomez was trouwens de grote winnares van de avond, ze won de award voor Favoriete TV-actrice én Favoriete Zangeres.

Victoria Justice is bekend uit de serie Victorious, deze serie won ook een award voor favoriete TV-show. Victoria draagt een felroze pak met korte broek, echt heel gaaf! Het is weer eens iets anders dan een jurk. Haar make-up is heel naturel, maar wel erg mooi.

Ik vond het een verassend leuke show om te zien, vooral omdat ik zo super veel acteurs, actrices, zangerssen, noem het maar op, herkende. Mijn favorieten zijn absoluut Miranda Cosgrove en Sarah Hyland!

Hebben jullie gekeken en wie is jullie favoriet?