Pagina's

donderdag 12 april 2012

NOTD: Avantgarde met flakie

Een paar weken geleden had ik al mijn zomerse nagellak kleuren al weer naar voren gehaald. Helaas is het nu weer Nederland’s snotweer, regen en koud. Afgelopen zaterdag kocht een donkerrode nagellak in de uitverkoop. Mooi voor volgende winter dacht ik, maar het nu ook prima! Daarom vandaag een Nail Of The Day (NOTD) met een nieuwe donkerrode nagellak en flakies.


De kleur doet mij aan Halloween denken, het is echt zo’n donkrode bloederige kleur. Zo dat klinkt lekker, haha! Nee, ik vind het een erg mooie kleur en die flakies maken het toch net wat vrolijker.

De rode nagellak dekt heel erg goed, maar lakken met donkere kleuren blijft lastig. Als je een heel klein beetje uitschiet, zie je dat gelijk. Dat betekend dus heel voorzichtig lakken.

Donkerrood – Gosh 75 Avantgarde
Flakie – Essence Special Effect topper! 08 Night In Vegas

Heb jij op dit moment iets op je nagels en welke kleur draag jij de laatste tijd graag?