Pagina's

vrijdag 6 april 2012

Review producten Hippe Hebbedingetjes


Ik vind het heerlijk om lekker op webshops rond te neuzen. Op Internet zijn er vaak producten te koop, waar je in gewone winkels minder makkelijk aan komt. Een hele tijd terug ondekte ik de webshop Hippe Hebbedingetjes. En vandaag ga ik drie producten van deze webshop reviewen. Het zijn drie leuke en budgetproof items, dus lees snel verder!


De eigenaresse Laura wilde mij wel wat spulletjes toesturen om te reviewen, dus zo gezegd zo gedaan. De webshop heeft een wisselend assortiment van sieraden, tassen en accessoires. En dit alles voor een leuk prijsje!


Nail Polish Remover pads. Deze komen in een schattig plastic roze doosje, hier in zitten 30 pads. Ze beloven zacht, maar effectief je nagellak te verwijderen. Ook is het alcohol en acetone vrij. Klinkt goed! Wat mij gelijk op viel was de geur, zoet en fruitig! Dat verwacht je niet van nagellakremover, er is totaal geen geur van acetone-geur te bespeuren. Pluspunt! De doekjes zijn best dun, ik heb er meestal één nodig voor drie of vier nagels. Ze verwijderen je nagellak echt super mild, mijn nagels zijn totaal niet uitgedroogd na gebruik, maar het werkt toch erg goed! Ik ben echt blij verast door deze remover pads. Deze kosten €2,95.

Squeezy Lip Smacker in de smaak Blue Raspberry. Ik had al wel een paar lipsmackers geprobeerd, alleen is dit geen balsem, maar echt een lipgloss. Een transparante lipgloss die zorgt voor een mooi glansje op je lippen. Hij is niet super plakkerig, dat vind ik wel fijn. Hierdoor blijft hij alleen niet heel lang zitten. Waarschijnlijk komt dat ook doordat ik geneigd ben alles er gelijk af te likken. Deze lipgloss smaak namelijk écht zo erg naar bessensnoepjes, het is super zoet! Echt lekker als je het mij vraagt! Dit is zo’n product dat je gewoon mee moet nemen in je tas en dan af en toe even opgesmeerd. Deze kost €2,95.

Hand & Face wet wipes. Zoals de naam al zegt zijn dit doekjes waarmee je je handen en gezicht kunt schoonmaken. Er zitten er 10 mini doekjes in een verpakking. Ze ruiken heel erg fris naar mint. Ze voelen ook heel erg lekker fris aan op je huid, echt om je even op te frissen dus. Ik gebruik deze niet op mijn gezicht, omdat ik een vrij gevoelige huid heb. Het is ook niet bedoeld om echt je make-up mee te verwijderen. Meer voor even tussendoor. Handig voor in je tas! Je hebt deze voor €2,95.

Ik ben dus erg tevreden over de producten van Hippe Hebbedingetjes. Ze verkopen lang niet alleen beautyproducten, maar ook heel veel accessoires en andere leuke spullen. Neem zeker eens een kijkje!

Kende jullie deze webshop al? O, en heb je wel eens zo’n Lip Smacker lipgloss geprobeerd? Ik ben fan!