Pagina's

woensdag 16 november 2011

Wishlist Sinterklaas en Kerst


Winter-42_large
Aangezien Sinterklaas en Kerst er weer aankomen, leek mij dat een mooie tijd om mijn wishlist met jullie te delen. Aangezien wij dit jaar surprises doen en iets minder cadeautjes heb ik daar wel rekening mee gehouden. Toch staan er was dure dingen op, maar die tellen dan niet echt meer voor Sinterklaas en Kerst.

11hgugx TheBeautyBakery Home Scents review
bron
Tot nu toe heb ik alleen nog maar enthousiaste review gelezen over de Soy Home Scents van The Beauty Bakery. Dit zijn blokjes wax met een heerlijke geur. Je doet zet ze in een oliebrandertjes en binnen korte tijd ruikt je kamer heerlijk naar de desbetreffende geur. De geuren die ik heb gevraagd zijn Sugar Pie en Cinnamon Donut.

 

Een cupcake recepten boekje. De laatste tijd ben ik zo gek op cupcakes bakken. Daarvoor ook wel, maar ik deed het nauwelijks. Nu ben ik op zoek naar nieuwe recepten om uit te proberen, dus dan komt zo’n boek wel van pas. 500 cupcakes lijkt mij wel geschikt.

Tumblr_lk8okvipnb1qamsluo1_500_large

Een sleutelhanger. Twee weken geleden is mijn fiets gestolen. Echt zo k*t, ik was echt boos op mezelf, ik was hem namelijk vergeten op slot te zetten in de stad. Zo dom, maar dat hij niet op slot staat betekend natuurlijk ook niet dat ze hem zomaar mee mogen nemen. Dus tja. Maar nu wil ik dus wel graag een nieuwe fietssleutel voor Sinterklaas.

 Tumblr_lryehvd3qq1qhr0mho1_500_large
Een blender, haha! Wij hebben thuis geen blender, maar dit wil wel heel graag. Het is super handig voor smoothies, maskertjes en ijskoffie maken. Dit ga ik niet voor Sinterklaas vragen denk ik, maar ik wil er wel graag een. Ik ga gewoon proberen mijn ouders over te halen. ;)
Nog iets wat ik niet voor Sinterklaas ga vragen. Een kwastenset, dit is namelijk iets te duur. Bij Sinterklaas houd ik meer van die kleine (soms suffe) cadeautjes. Ik ga er zelf voor sparen, een goede kwastenset vind ik namelijk wel belangrijk om te hebben aan gezien ik veel met make-up bezig ben. De Bamboo Set van Zoeva lijkt mij erg goed en is ook wel betaalbaar. 

Deze ga ik ook zelf kopen van mijn Douglas cadeaukaart, een MAC blush. Laatst schreef ik een artikel over hoe je kunt bespalen wat je wilt kopen bij de MAC en wat ik zelf van plan was te kopen. Daar kon je lezen dat ik op zoek was naar een mooie roze blush. Dame is op dit moment mijn favoriet, maar ik ga mij daar ook laten adviseren, dus misschien komt er dan wel iets heel anders uit. Ik laat het jullie nog weten!

Dat was mijn wishlist alweer. December is echt zo’n gezellig (maar wel koude) maand met leuke feesten, ik heb er zin in! Ik houd van gezelligheid en cadeautjes, haha!

Wat is jouw Sinterklaas en Kerst wishlist?

Liefs,
Brechtje.