Pagina's

dinsdag 15 november 2011

Mini shoplog Leiden

Vorige week dinsdag – ja, alweer een week geleden – ging ik samen met mijn klas een dagje naar Leiden. Alle andere 4 VWO klassen gingen naar de dierentuin voor biologie, maar als enige maatschappij klas hebben wij geen biologie. Daarom mochten wij naar het Museum van Oudheden in Leiden, joepie – kuch, kuch! Gelukkig kregen ook veel tijd om lekker te shoppen in Leiden, dus dat hebben we zeker gedaan!

Allereerst moet ik zeggen dat ik van te voren totaal geen zin in had om naar Leiden gehad. Het museum was dan ook niet heel leuk, maar het shoppen was zo gezellig! Ik heb twee meiden uit mijn klas wat beter leren kennen en daar ben ik heel blij mee. We hebben het heel gezellig had, ze lezen dit niet, maar ik wil het toch even gezegd hebben.


Dan nu naar het shoppen. We hadden in totaal 3,5 uur. Anderhalf uur in de middagpauze, toen zijn we naar de Haarlemmersstraat geweest, hier zitten de meeste grote winkels. We hebben lekker wat gegeten bij de Hema en bij de H&M kocht ik een riempje. Ik had nog geen een zo’n soort riempje, dus dat had ik wel even nodig vond ik. Hij kostte €4,99.




Dan komt nu de echte grote aankoop.. ik heb eindelijk sleehakken! Dit is mijn eerste paar hakken, en ik ben er zooooo blij mee. En ik vind ze ook zo mooi! Ik kocht ze aan het einde van de dag, vlak voordat we gingen avond eten in een pizzeria. We besloten snel nog even bij de Van Haren te kijken en toen zag ik deze. Ik vond ze gelijk al heel mooi, dus ik ging ze passen. Natuurlijk moest ik wel even twijfelen, want zo ben ik. Maar gelukkig hebben mijn vriendinnen mij over gehaald dat ze echt leuk stonden. Dus tja, toen kocht ik ze. Ze waren slechts €24,95. Ze zijn niet bruin zoals op de foto lijkt, ze zijn meer een beetje mosgroen-bruin, heel erg mooi. Oh, en ze lopen echt lekker!

Dat was alweer mijn mini shoplog van een dagje Leiden. Leiden is zeker een leuke stad met leuke winkels, daar wil ik nog wel een keertje heen denk ik. Sowieso wil ik vaker een keer naar een andere stad om te shoppen, dat doe ik namelijk niet zo vaak.

Gaan jullie vaak shoppen in andere steden en wat vind je van mijn sleehakjes?

Liefs,
Brechtje.