Pagina's

zondag 27 november 2011

Sunday Question, waar shop jij het liefst?


Nadat ik gister heerlijk had geshopt in het Alexandrium, besefte ik mij opeens hoe fijn het is om al die winkels zo dicht bij elkaar te hebben. Maar ik besefte ook dat in de buiten lucht shoppen ook heel lekker kan zijn. Zo kwam ik op deze Sunday Question. Ik benieuwd waar jullie het liefste gaan shoppen, welke stad, welk winkelcentrum, welke straten, ik wil het allemaal weten! Deel je tips!

Op veel plekken ben ik nog nooit geweest op te shoppen. Heel erg, maar ik ben nog nooit in Amsterdam wezen shoppen. Dit schijnt echt dé plek zijn waar je goed kunt shoppen. Ook Maastricht en Groningen ben ik nog nooit wezen shoppen. Goede reden om er een keer heen te gaan, in de kerstvakantie bijvoorbeeld!


Waar shop jij het liefst? Welke stad, welke winkelcentrum, welke straten, maakt niet uit wat het is, ik wil het graag weten!

Ikzelf ga het vaakst naar het Alexandrium en naar Den Haag. Dit is voor mij makkelijk te bereiken en je hebt er veel winkels. Maar ook Utrecht vind ik een hele leuke stad, deze vind ik denk ik wel leuker dan Den Haag en het Alexandrium. Je hebt er evenveel winkels, maar Utrecht vind ik veel gezelliger en ze hebben ook wat aparte en kleinere winkeltjes. Dus als ik zou moeten kiezen, ga ik zeker weten voor Utrecht.

Nu jullie! Waar shop jij het liefst? Welke stad, welke winkelcentrum, welke straten, maakt niet uit wat het is, ik wil het graag weten!

Liefs,
Brechtje.