Pagina's

dinsdag 22 november 2011

Wishlist H&M winterkleding



Eerlijk, ik houd niet van kleding shoppen. Het is vooral het passen waar ik niet van houd. Het is altijd benauwd in zo’n hokje, dan moet je daar snel die kleding aan het uit doen. Vervolgens heb ik een knalrode kop en statisch haar. En als het even tegenzit verlaat ik ook met lege handen de winkel. Nu doe ik wel heel negatief, maar ik houd gewoon niet zo van kleding kopen. Wat ik wel graag doe ik kleding bekijken op Internet. Zo kijk ik af en toe op de site van de H&M en dan kom ik vaak best leuke dingen tegen. Ik besloot deze eens met jullie te delen!



De laatste tijd zie je steeds meer (een beetje korte?) truien langs komen. En eigenlijk vind ik dat ook wel heel leuk. Ik heb dus besloten dat ik ook wel zo’n trui wil, haha! 

Ook een basic trui/t-shirt is altijd handig. Deze heb ik nauwelijks, dus die kan er ook wel bij. 

 
Ik ben iemand die veel vesten draagt, maar wollen vesten heb ik nog niet. Wol is ook opeens helemaal in. Aangezien wol zo lekker warm is, heb ik een paar vesten uitgekozen die leuk en  mooi vind voor de winter.

Als ik het zo bekijk vind ik kleding toch wel erg leuk, alleen het passen, brr daar heb ik echt een hekel aan. Maar ik moet zeggen, als ik terug kom van een middagje geslaagd kleding shoppen kan ik wel heel bij zijn. Ik moet snel een keer naar de H&M, jammer genoeg zit die niet bij mij in Gouda. Een goede rede om een keer naar Utrecht of een andere leuke stad te gaan om te shoppen!

Houd jij van kleding en wat vind jij echt een must-have voor deze winter qua fashion?

Liefs, 
Brechtje.