Pagina's

maandag 14 november 2011

Schoollook met Catrice palette


Felle ooglooks zijn natuurlijk prachtig, maar naar school draag ik liever niet. Eigenlijk draag ik naar school nooit oogschaduw, op een of andere manier durf ik dat niet echt. Maar vorige week heb ik dat toch een paar keer gedaan en dat beviel toch wel heel goed. Ik ga jullie mijn look laten zien!


Ik heb de look gemaakt het Catrice Berlin palette dat je onder tussen op vele blogs voorbij ziet komen. Er zitten prachtige naturelle tinten in voor een mooie schoollook. Dus daarom besloot ik dit palette te gebruiken.


Dit is het geworden. Ik heb erg op safe gespeeld en vooral bruintinten gebruikt. Als eerst nam ik Checkpoint Charlie voor in de binnenste ooghoek, vervolgens Berlin Wall in de buitenste ooghoek. En tot slot heb ik Tiergarten en Am Alex met elkaar gemengd en dit gebruikt in de crease. Sinds kort heb ik trouwens de smokey eyes brush van Essence en dit is echt een geweldige creasekwast! Serieus, hoe heb ik hier ooit zonder gekunt, hij is zo fijn. Op mijn wangen heb de mooie lichtroze Siegessäule blush, ook uit het Berlin pallette.

Dus zo heb ik uiteindelijk mijn look gemaakt. Ik heb er heel erg tevreden over en ga ik dit zeker weten vaker dragen, ook in combinatie met die blush.

Dragen jullie vaak oogschaduw naar school of naar het werk?

Liefs,
Brechtje.