Pagina's

zondag 13 november 2011

Spammennnn



Vandaag een keer geen Sunday Question, maar lekker spammen! Dit zie je wel vaker langs komen op blogs, maar ik heb het nog nooit gedaan. De eerste keer dus, maak er lekker gebruik van, spam jouw blog in comments!

Tumblr_lu7vivd0oj1qcz4s2o1_500_large

Ik moet even zeggen dat ik normaal zo’n hekel heb aan spammen, logisch natuurlijk, dat hebben waarschijnlijk bijna alle bloggers. Mensen die dan alleen op je blog komen om reclame te maken en waarschijnlijk het artikel niet eens hebben gelezen. Vaak is de reactie dan iets van: Leuk, kijk ook eens op mijn blog, xx ‘site naam’. Uhu, erg vervelend dus. Deze reacties verwijder is meestal maar ook gelijk.

Oke, genoeg gezeurd. Vandaag is dus de dag dat dit wel mag! Heb jij een blog, wat voor soort blog is het, waar blog je over, waarom ben je begonnen met bloggen, enzovoorts. Ik neem sowieso even een kijkje en misschien doen andere dat ook wel.

Liefs,
Brechtje.