Pagina's

dinsdag 8 november 2011

Dingen waar ik niet zonder kan


Vandaag weer eens een keer een wat persoonlijker artikeltje, ik merk namelijk dat ik het ook erg leuk vind om over lifestyle te schrijven. Dingen waar je niet zonder kan, en hiermee bedoel ik niet per se primaire levensbehoeftes zoals voedsel, kleding, onderdak enzovoorts. Nee, ook dingen die eigenlijk helemaal niet zo noodzakelijk zijn, maar die ik toch echt niet kwijt wil. Lees snel verder!


Uhu, hoe voorspelbaar. Make-up! Het is niet zo dat ik niet zonder make-up de straat op durf, maar ik ben er gewoon zo gek op. Het maakt mij wat zelfverzekerder en ik daarnaast vind ik make-uppen ook gewoon erg leuk om te doen. Vooral blush en mascara, dat zijn de twee producten waar ik niet zonder kan.


Niet gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar de laatste tijd kan ik ook niet zonder mijn mobiel. En dat terwijl ik hem nog niet eens een weekje heb! Het is gewoon erg fijn om overal waar wi-fi is even op Internet te kunnen. Handig en het is soms sneller dat je computer opstarten.


Ook mijn computer is iets wat ik voor mijn gevoel echt nodig heb. Om te bloggen en blogs te volgen, te twitteren, spelletjes doen en oh ja, voor school werken. Mijn computer staat echt heel vaak aan.

En tot slot, lekker cheesy. Mijn vrienden en familie! Ja, wat moet je zonder lieve mensen om je heen? Af en toe vind ik het ook heerlijk om alleen te zijn, maar net zoals iedereen heb ik gewoon mensen om me heen nodig. Om gezellig mee te kletsen, of dat ze alleen maar in de buurt zijn.

Nogmaals: dit zijn inderdaad geen eerste levensbehoeftes (of is mensen om je heen dat wel, dat weet ik eigenlijk niet zeker), maar ik zou echt niet zonder de bovenstaande dingen willen. :)

Wat zijn dingen waar jij echt niet zonder kan?

Liefs,
Brechtje.