Pagina's

donderdag 24 november 2011

4 favoriete lippenbalsems

Nu het buiten écht goed koud is hebben we allemaal ook last meer last van droge lippen. Tja, dat is weer zo’n nadeeltje van de winter. Maar gelukkig bestaat er zoiets als lippenbalsem en dit gebruik ik dan ook maar al te graag. Ik heb dan ook heel wat lippenbalsem in mijn stash, dus het leek mij wel leuk om mijn favorieten met jullie te delen!


Ik heb een tijdje echt heel veel lippenbalsem gekocht, dat was toen ik net geïnterreseerd begon te raken in beauty. Make-up droeg ik nog niet, dan maar lippenbalsem.


Dit zijn echt mijn all time favorites. En ik denk dat ze bij veel van jullie ook al wel bekend zijn, lippenbalsem van Rosebud. Ik heb Rosebud Original en Rosebud Minted Rose. Minted Rose is over het algemeen mijn favoriet, deze ruikt – je raad het al – naar mint en prikkeld een beetje op je lippen. Ze hebben heel goed tegen droge lippen. Original kun je ook gebruiken voor droge nagelriemen, ellebogen en andere droge plekjes. In Nederland zijn deze te koop voor 11 euro bij de Douglas, maar ik heb ze een jaar geleden besteld bij http://www.rosebudbeautiful.com/. Hier is heel goedkoop en het is bij mij helemaal goed aangekomen.


Wat mij betreft echt een budgettopper! Purol Vaseline. Af en toe heb ik even last van super droge lippen, dat helemaal niks meer helpt. Als ik dan een paar nachten goed dik insmeer met Purol is het zo weg. Het is 100% Petrolatum, dit betekend dat het alleen een laagje op je lippen legt. Ik heb gehoord dat het dan dus niks doet, maar ja het werkt voor mij!


Eerlijk gezegd vind ik deze niet geweldig goed, zoals veel anderen, maar ik kan zeker niet ontkennen dat hij fijn is. Ik baal alleen een beetje dat ik de Cherry versie gekozen heb, want ik vind het niet heel lekker ruiken eigenlijk.

Tot zo ver mijn favorieten lippenbalsems. Als ik je een goedkope en makkelijk verkrijgbare lippenbalsem zou moeten aanraden, kies dan echt voor Purol Vaseline. Of gewoon Vaseline werkt denk ik ook wel goed, er zitten in beide immers 100% Petrolatum.

Wat is jouw favoriete lippenbalsem?

Liefs,
Brechtje.