Pagina's

zondag 20 november 2011

Sunday Question, jouw signature geur

1093775-10-1321454010501_large
Natuurlijk is het fijn om lekker te ruiken, hoe doe je dat? Met parfum natuurlijk. Sommige meiden hebben een signature parfum. Dit is een parfum dat je heel vaak draagt en waaraan mensen jou echt kunnen herkennen. Het is dan bijna jouw geurtje geworden. Ik houd ook erg van parfum, en ik heb ook wel een beetje een signature geur. Ik was wel benieuwd hoe dat bij jullie zit, vandaar deze Sunday Question.


Dit is het parfum dat ik bijna elke dag draag. Royal Desire van Christina Aquilera. Ik kreeg hem vorig jaar met Sinterklaas en nu is hij bijna op. Ja, heb er nog best lang mee gedaan. Veel parfum draag ik namelijk niet en ik vergeet het ook best vaak op te doen, haha! Nu ben ik toe aan een nieuwe en ik ben van plan een keer de grote variant te kopen.


Dan nu de vraag. Dragen jullie parfum, ben je kieskeurig wat betreft luchtjes en heb jij echt een signature geur?

Ik ben wel kieskeurig volgens mij. Ik vind echt lang niet alles lekker, goedkope parfum vind ik vaak ik vaak zo scherp en beetje ruiken naar toiletverfrisser, maar ik houd ook niet van hele zware geuren. Er zijn wel een paar goedkope parfums die ik lekker vind, zoals Royal Desire van Christina Aquilera en SUN van Jil Sander (die is bij de Kruidvat maar 15 euro!). Royal Desire is wel een beetje mijn signature geur, maar ik vind hem af en toe toch wel erg snel vervliegen. Daarom wissel ik hem nog wel eens af met SUN, deze blijf je heel lang ruiken. Ik ben nog wel op zoek naar het perfect parfum voor mij, maar dat komt wel.

Nu aan jullie dezelfde vraag. Dragen jullie parfum, ben je kieskeurig wat betreft luchtjes en heb jij echt een signature geur? Ik ben benieuwd!

Liefs,
Brechtje.