Pagina's

zondag 6 november 2011

Sunday Question + nieuwe mobiel

Zondag is normaal de dag voor Sunday’s Question. Dit ga ik ook doen, maar ik ga ook mijn nieuwe mobiel even showen. Een zondagen terug had ik het er al over en nu heb ik dus echt een nieuwe mobiel gekocht. En ik ben er zo blij mee, klik snel verder om hem te zien!


Tadaaaaaa. Dat is hem dan. Het is een Sumsung Ch@t 335 met wifi, dat staat er ook duidelijk op, haha! Het is echt fijn om wifi op je mobiel te hebben, overal waar wifi is (en dat is op steeds meer plekken ) kan ik twitteren, op facebook of gewoon even wat googlen. Ideaal toch? Voor de mensen die benieuwd zijn: ik heb hem gekocht bij de Kijkshop voor €69,95.


Dan moet er natuulijk nog een Sunday Question bij worden verzonnen.
Wat voor soort mobiel heb jij en zit er wifi op? Gebruik je je mobiel veel?

Ik heb nu dus de Samsung Ch@t 335, het is een soort Blackberry model, maar dan een stuk goedkoper. Ikzelf gebruikte mijn oude mobiel bijna nooit. Ik belde nooit en smsen was eigenlijk alleen in noodgevallen en eigenlijk denk ik dat dat gewoon zo blijft. Wel ga mijn mobiel meer gebruiken, puur door de wifi. Dat ik gewoon met mijn mobiel kan twitteren vind ik vooral heerlijk. Ik vind hem echt super fijn werken, het touchpadje en het toetsenbordje zijn zo handig! Verder is het geluid ook heel goed, ik gebruik hem nu ook als MP3-speler. Het enige waar ik nog niet helemaal uit ben, is hoe ik nou bij de Samsung App Store kom. Je zou er namelijk apps op kunnen zetten, maar dat ga ik nog wel even verder uitzoeken.

Nu jullie! Wat voor soort mobiel heb jij en zit er wifi op? Gebruik je je mobiel veel?

Geniet van je zondag!
Liefs, Brechtje.