Pagina's

maandag 28 november 2011

Grote shoplog Alexandrium


Eindelijk ging ik weer eens naar het Alexandrium en eigenlijk was het niet het plan om goed te shoppen. Ik ging samen met mijn ouders en broertje, voornamelijk voor Sinterklaas cadeautjes. Maar uiteindelijk heb ik zelf ook heel wat gekocht en ik ben er helemaal bij mee. Kijk dus snel verder!



De gehele buit. Je ziet nagellak, wat reinigingsspul, kleding.. hakken! Ik ga het allemaal uitgebreid laten zien!


Ik zal beginnen met de nagellak die ik zondag ochtend in mijn schoen vond. Essence Dry Drops wilde ik al een tijdje en de Hema nagellak was echt een verassing. Het zijn hele mooie kleuren, dat verbaasde mij wel een beetje. Er komt een artikel met swachtes aan!


Bij de H&M kocht ik een cropped trui. Deze spotte ik laatst al op de site van de H&M en toen zag ik hem ook in de winkel hangen, dus besloot hem gewoon even te passen. Hij zit heel lekker, staat leuk, dus ja ik kocht hem!


Reinigingsmelk van de Kruidvat en wattenschijfjes. Die van mij waren op. Over de reinigingsmelk van Kruidvat had ik goede dingen gehoord, ik ben benieuwd!


Nu een grote aankoop.. hakken voor het gala! Deze vond ik voor slechts €16,90 bij de van Haren. Uiteindelijk heb ik ze toch in Gouda gekocht, omdat ze bij het Alexandrium niet meer in mijn maat waren. Ik heb er zooltjes in gekregen en nu lopen ze best lekker eigenlijk. Ik heb een simpele zwarte jurk bij de H&M besteld en ik denk dat rode hakken daar wel goed bij staan.


Bij Bruna vond ik het eerste deel van de Shopaholic serie. Hier was ik al heel lang naar op zoek en hij bleek nergens meer te koop te zijn. Toen vond ik hem dus ineens bij de Bruna in het Alexandrium. Deze kreeg ik van mijn ouders, echt lief!

Ook kocht ik wat cadeautjes voor Sinterklaas. Ik nu compleet met mijn cadeautjes. Helaas kan ik ze niet aan jullie laten zien, omdat ik mijn ouders nog wel eens mee kijken om mijn blog. En die mogen het natuurlijk niet zien.

Wauw, het is echt een grote shoplog geworden! Ik ben super blij met alles wat ik gekocht heb natuurlijk. De nagellak heb ik nu al op, ik loop af en toe even dolblij rond om mijn hakken en ik ga zo beginnen aan mijn boek. J

Worden jullie ook altijd zo blij als je goed geshopt hebt?

Liefs,
Brechtje.