Pagina's

zondag 30 oktober 2011

Sunday Question, dure make-up


Het is zondag, en zondag zou een dag zijn waarop je lekker uitrust. Lekker niks doet,  behalve een beetje op de bank hangen en computeren. Maar als je net zoals ik goed bent in uitstellen, moet je vandaag huiswerk maken. Bah. Gelukkig zijn ook lichtpuntjes, zoals een Sunday Question! Deze keer gaat het wel over make-up, dus lees snel verder voor de vraag!

 Tumblr_lirbnusreh1qha7b4o1_500_large
Van die prachtige luxe merken zoals MAC, Inglot, Dior, Chanel, Lancome, Clinique en ga zo maar even door. Ikzelf heb ik weinig tot geen producten van, gewoon omdat het zo duur is! Een lange tijd keek ik uit naar het kopen van mijn eerste MAC product en dit was dan ook iets heel bijzonders voor mij. Nu ben ik wel benieuwd naar jullie mening over duurdere merken.

Wat vind jij nou echt duur, misschien vind je Maybelline en L’Oréal ook al onder dure merken (vind ik eigenlijk ook wel een beetje) vallen of kijk jij nergens meer van op? Koop je vaak producten van dure merken en wat is het duurste make-upproduct dat je ook hebt gekocht?

Zo, dat waren veel vragen, haha! Maar ik ben er gewoon erg benieuwd naar. Ik koop zelf vooral make-up van Catrice, een budgetmerk dus. Heel veel heb ik niet te besteden, maar het is op zich wel goede kwaliteit. Ik vertelde net al dat ik één product heb van MAC en dit kocht ik zeker niet zomaar. Ik wilde al heel lang een goede blush die bij mij paste, dus besloot ik naar MAC te gaan om goed geadviseerd te worden. Mijn MAC blush is ook het duurste product in mijn stash, maar ik gebruik hem nog wel steeds elke dag. Nu de vraag wat ik duur vind. Tja, eigenlijk vind ik Maybelline en L’Oréal ook best prijzig. €10 voor een oogschaduw of blush vind ik best veel. Echt uitleggen waarom kan ik niet, het is gewoon zo, haha!

Nu aan jullie dezelfde vragen!

Liefs,
Brechtje.