Pagina's

donderdag 27 oktober 2011

Gliss Kur Shea Casmere shampoo en conditioner



Eindelijk is daar dan de review van de shampoo en conditioner van Gliss Kur. Ze komen beide uit de Shea Casmere lijn, voor haar zo zacht als casmere. Ik kocht deze omdat mijn haarpunten zo droog waren, hopelijk zouden deze producten ze kunnen verzachten. Ik heb ze een tijd lang getest en weet nu zeker wat ik ervan vind.



Dit is de shampoo. Hij ruikt heel erg naar shea, ik vind het wel lekker ruiken, maar als je hier niet van houd moet je deze shampoo zeker niet nemen. Het blijft verder niet erg lang in je haar hangen, maar tijdens gebruik ruik je het wel degelijk.

Als ik mijn haar met deze shampoo was, merk ik dat het mijn haar ‘zacht’ maakt. Tja, ‘zacht’, een shampoo maakt je haar natuurlijk niet echt zacht, maar deze shampoo maakt het minder stroef dan andere shampoos. Erg fijn! Wat ik minder fijn vind, is dat door deze shampoo mijn haar ook dunner aanvoelt. Dit voelde ik gelijk onder de douche al.
Toen mijn haar droog was voelde het nog steeds erg zacht, maar er zat wel een stuk minder volume in dan normaal. Tja, dat staat er dus tegen over. Ik vind het wel een minpuntje, ik heb namelijk al best dun haar. Ook heb ik veel minder volume in mijn haar na gebruik.


Dit is de conditioner, deze ruikt hetzelfde als de shampoo. Het werkt fijn, het verdeeld makkelijk over mijn haar. Ook hierbij merk ik dan mijn haar dunner voelt dan normaal, maar wel een stuk gladder en zachter. En mijn haar wordt er ook zo zacht van! De puntjes waren eerst erg droog, maar dat is echt een stuk minder. Alleen dus jammer dat mijn haar er dunner door voelt en ik minder volume in mijn haar heb dan normaal.

Conclusie: Een shampoo en conditioner die je haar erg zacht maken, maar wel stijler. Dus waarschijnlijk goed geschikt voor meiden (en jongens?) die houden van stijl en zacht haar.

Wat is jouw favoriete shampoo en conditioner, en welke gebruik je op dit moment?

Liefs,
Brechtje.