Pagina's

dinsdag 25 oktober 2011

Persoonlijke Update; lijstjes, klussen en lay-out



Tumblr_lriaepbmjr1qb2g1po1_500_large
Vandaag ga ik jullie bijkletsen over mijn leven. Wat ik de laatste tijd heb gedaan, wat mij bezig houd en waar ik naar uitkijk. En natuurlijk een beetje random informatie die ik aan jullie kwijt ben. Ik ben net weer begonnen met school, de herfstvakantie is voorbij. Ik vind het altijd erg lastig om weer over te schakelen, maar volgens mij hebben meer mensen daar wel last van.


Het leek mij wel leuk om jullie mijn lijstje te laten zien. Ik houd van lijstjes, klinkt raar, maar door lijstjes krijg ik een beetje rust in mijn hoofd. Zo heb ik alles wat ik moet doen weer op een rijtje staan en zo hoef ik minder zelf te onthouden. Dit is mijn lijstje van dingen die gedaan wilde hebben in de herfstvakantie. Er staan bijna geen dingen van school op, maar daar heb ik meestal in de vakantie ook totaal geen zin in. Om toch een beetje goed en nuttig bezig te zijn heb ik allemaal van die klusjes gedaan die nodig waren en die ik al een tijdje uitstelde. 

Tumblr_ltery8ny6i1qb8dxpo1_500_large

Ook dit jaar ben ik weer lekker laat met de vakantiefoto’s. Ik heb net een selectie van foto’s besteld bij de Hema. Deze komen in de nu nog lege lijstje op mijn kamer. Ook ga ik nog een fotoboek maken. Verder niet erg boeiend voor jullie, maar ik ben er nu wel druk mee bezig.

Dan iets waar ik erg enthousiast over ben : we zijn het huis aan het opknappen! Vooral de badkamer en de wc zijn nodig aan een opknapbeurt toe. De wc is al een stuk opgeschoten en ik heb zelf de badkamerdeur opgeknapt. Er zat allemaal nog allemaal verf op de raampjes en dit heb ik er met een speciaal mesje vanaf gekrabt.

Brechtjoee

Ik loop al een tijd met het idee in mijn hoofd voor een nieuwe lay-out. Met wat frissere kleuren en misschien wat professioneler. Niet dat ik een hele professionele blog heb, maar het mag er wel zo uit zien vind ik. Ik had het idee om als header twee foto’s in elkaar over te laten lopen, alleen weet ik niet zo goed hoe dat moet. Hebben jullie misschien een idee hoe dit moet?

Op dit moment ben ik een beetje down, omdat de herfstvakantie voorbij is, maar dat gaat wel over. Het liefst zou ik nu lekker gaan slapen of voor de tv hangen, maar ja, ik moet weer aan het werk! Zo’n weekje gaat altijd zo verschrikkeling snel, gelukkig is de kerstvakantie twee weken.




En even lekker random: een lieve foto van Noortje. :)

Wat houd jouw op dit moment bezig? En weet jij toevallig hoe je twee foto’s in elkaar over kunt laten lopen en met welk programma? 

Liefs,
Brechtje.