Pagina's

maandag 3 oktober 2011

Stash update, in foto's

Het werd wel weer eens tijd voor een stash update. De laatste keer was in juni, niet heel erg lang geleden, maar toen had ik nog niet hele goede foto’s. Dit is nu een stuk verbeterd en mijn stash is wat gegroeid en anders ingedeeld, dus vandaar!


Het kastje waarin in mijn make-up opberg. Ik gebruik alleen de bovenste lade voor make-up en de in de tweede lade zit nagellak.


Bovenste lade. De indeling is als volgt: in het de voorste twee vakjes zitten lipproducten, links lippenbalsem en rechts lipgloss. Links achterin zitten allerlei basic producten voor mijn ogen, rechts achterin zit foundation, blush en concealer.


Lipgloss. Mijn favorieten: I Love… Mango & Papaya en Catrice Lip Appeal Bare Necessity.


Lippenbalsem. Mijn favorieten zitten in mijn tas en in mijn everyday bakje, dit is Rosebud Original en Purol Vaseline.


Basis oogproducten. Hier heb ik niet echt favorieten, wat betreft mascara en oogpotlood ben ik niet zo kieskeurig.




Oogschaduw. Deze zit helemaal achterin de lade en het grote palette bewaar ik in tussen de gezichtsverzoring. Tja, een beetje raar, maar anders past het niet. 


Foundation, blushes, bronzer. Mijn favorieten zitten in mijn everyday bakje, dit is MAC Sunbasque blush, Catrice Photo Finish foundation en Essence Stay All Day concealer.


Mijn everyday bakje.


De inhoud. Van links naar rechts: Catrice Photo Finish foundation, Catrice Duo blush in de kleur Raspberry Ice Cream, Catrice Skin Finish, Carmex cherry lipbalm, I Love... Mango & Papaya lipgloss, MAC Sunbasque blush, L.A. Girl oogpotlood, L'Oréal Volume Million Lashes mascrara, Hema oogschaduw basis, Essence Stay All Day concealer. Allemaal favorieten!


De lade met nagellak. Dit vind ik persoonlijk altijd heel erg leuk om in te kijken en een leuk kleurtje uit te kiezen. Puur omdat ik hiervan het meeste heb.


Het linker bakje. In dit bakje zitten vooral basis en verzorgende lakken. Topcoats, basecoats, blanke nagellak, nagellak om mee te stempelen, french manicure setje en nog meer.


De kleuren nagellak, dit is natuurlijk het leukste! Het is wel goed te zien dat ik groot fan ben van Catrice nagellak, haha!


Verzorging voor de nagels. Ik ben vooral gek van de dottingtools, deze gebruik is best vaak. Ook vind de Essence Nail Care balm erg fijn, echt een budgettip!

Pfoe, dat waren veel foto’s! Dit was dus mijn make-up en nagellak stash. Ik denk dat ik nog een apart artikel maak over mijn verzorgingsproducten, anders wordt het zo veel. Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te zien. Ik heb geen filmpje gedaan, omdat ik denk dat dit minder bekeken wordt en ook omdat ik liever geen filmpjes maak. Misschien komt dat nog wel. ;)

Vind jij dat je een grote stash hebt en ben je er tevreden over?

Liefs,
Brechtje.