Pagina's

maandag 24 oktober 2011

Een lang weekend Zeeland

Donderdag tot en met vandaag was ik in Zeeland. Ik zat samen met mijn ouders, broertje en vrienden van ons in een huisje. We zijn een dagje naar Bruggen geweest, naar het strand, wat dorpjes bezocht, lekker gewandeld, kortom: het was erg leuk. Ik heb was leuke foto’s gemaakt, deze ga ik aan jullie laten zien. Ook heb ik wat kleine dingetjes gekocht die ik even moet showen.



Donderdag kwamen we rond drie uur aan in het huisje. Vrijdag gingen we na het ontbijt naar Bruggen in België. Bruggen is een erg mooi oud stadje, er is veel te zien en er zijn ook wel leuke winkels. Ik was van plan een shoplog te maken, maar omdat ik veel minder heb gekocht dan verwacht, doe ik het maar gewoon in dit artikel erbij. Onderaan staan mijn geshopte spullen.

Een faal poging tot planking. Zoek even op Google afbeeldingen naar
'planking', voor als je niet precies weet wat het is. :)

Zaterdag kwamen de vrienden van ons ook in het huisje en die dag zijn we met zijn allen naar zee geweest. Een stukje wandelen over het strand en lekker uitwaaien. Hierna zijn we door gereden naar een dorpje en hier hebben we vis gehaald, boodschappen gedaan en nog even het dorpje in geweest.

Zondag vertrokken we helaas weer. Ik moest ook nog wat schoolwerk doen, dus ik vond het wel fijn dat we een beetje op tijd thuis zijn gekomen. Deze vakantie heb ik namelijk verder helemaal niks aan school gedaan, ook al had ik me dat zo goed voor genomen. Oeps..


Mijn geshopte spullen!
-        Twee armbandjes bij de VVV in het dorpje, het zijn kralen armbandjes en ik vind ze wel stoer. Ze zaten eigenlijk in een setje van drie, maar de derde vond ik wat minder en die wilde mijn moeder wel graag hebben.
-        Een Verassend Volume shampoo en conditioner van Andrélon. Etos is 80 jaar en heeft twee weken lang heel veel kortingen, steeds van 16:00 tot 17:00 (80 minuten, want Etos is 80 jaar), hebben ze op een bepaald product korting. Heel toevallig was in dat dorpje een Etos en heel toevallig (serieus!) was is daar even gaan kijken rond 16:00. De shampoo en conditioner waren nu €0,80 per stuk.
-        Een vestje bij de C&A. Deze was €15,-. Dit is wel een aanrader, ze hebben bij de C&A leuke vestjes van een lekker stofje en ze zijn niet erg duur.

Sorry nog dat er gister en eergister geen update was. Ik had al wat geschreven, maar had nog geen foto’s. Helaas was er geen Internet in dat huisje dus kon in het niet online zetten. 

Hoe was jouw herfstvakantie? Nog ergens heen geweest, of gewoon lekker uitgerust?

Liefs,
Brechtje.