Pagina's

donderdag 13 oktober 2011

Inspiratie voor de herfst

Naast de nadelen van vroeg donker, minder zon en koud heeft de herfst ook zoveel voordelen! Ik ben zelf gek op de herfst, het is gewoon zo gezellig! Vandaag ga ik jullie wat mooie plaatjes van de herfst laten zien. Door deze plaatjes krijg je vanzelf zin in de herfst!

Tumblr_lql6xbqdkr1qb3spao1_500_large_large
Jaaaaa, gezelligheid! Lekker binnen thee of koffie drinken, of nog beter: iets van Starbucks, maakt niet uit wat. Ook die sjaal en de trui passen helemaal bij de winter, deze vind ik beide erg leuk.

Tumblr_lceqm8ryt71qdx6dao1_500_large


1417457257_5_-gce_large
Ook is de herfst de perfecte tijd om lekker te gaan bakken, vooral koekjes en cake natuurlijk. Ik ben van plan om dit in de herfst vakantie snel te gaan doen. De koekjes en de appeltaart hierboven zien er namelijk zo verrukkelijk uit!
20090728231046
Lange wandelingen maken. Af en toe misschien een beetje miezer regen en een koude neus, maar toch kan dit zo lekker zijn. En als je thuis komt wat warms drinken. :)
5143537847_d6d0e9a3d7_z_large
Ook de herfst mode vind ik vaak erg leuk. Het dragen van grote, een beetje los zittende truien is dit jaar helemaal in. Ikzelf houd erg van warme truien en vestjes, ik ben een koukleum. Waar ik nu echt zin in heb, is om lekker te gaan shoppen voor herfst kleding! 

Houden jullie van de herfst? Waar zie je tegen op en waar heb je zin in?


Liefs,
Brechtje.


bron: weheartit