Pagina's

woensdag 19 oktober 2011

Win 1 minuut gratis shoppen bij Kruidvat!

Weten jullie nog dat ik het laatst had over 1 minuut gratis shoppen. Toen was het nog een leuk idee, een mooie droom, maar nu maak je echt kans om dit te winnen! Win 1 minuut gratis shoppen bij Kruidvat. Hoe vet is dat?! Lees snel verder voor wat je moet doen.

Nou, dat is heel simpel en helemaal niet moeilijk. Ga naar de Kruidvat Facebook pagina en ‘vind deze leuk’. Vervolgens moet je je e-mailadres invullen en akkoord gaan met de voorwaardes en klaar ben je! Nee, je maakt niet heel veel kans, maar het is wel leuk om een gokje te wagen. Misschien win je die 1 minuut gratis shoppen wel!

Ik wordt trouwens niet betaald (was het maar zo, haha!) om dit te zeggen, ik wil deze tip gewoon graag met jullie delen. Vooral omdat ik het zo grappig vond dat ik er laatst nog iets over had geschreven. Klik hier voor het artikel. Toen deed ik een Beauty Question en was de vraag waar je graag een keer 1 minuut gratis zou willen shoppen. Voor mij en vele anderen was dit zeker weten Kruidvat.

Ik heb al deelgenomen. Doen jullie ook mee?

Liefs,
Brechtje.


Edit: Ik lees net in de reacties dat deze actie alleen in Nederland geld, dus niet in Belgiƫ. Sorry voor alle Belgische lezeressen, dat wist ik niet!