Pagina's

dinsdag 18 oktober 2011

Obsessie update - nagellak, haarverzorging en wordfeud


Tumblr_lt2f6m6zfm1qhgis6o1_500_large
weheartit
Misschien weten jullie wel wat ik bedoel, als ik het heb over ‘obsessed’ door iets zijn. Het leek mij leuk om hier een keer een artikel aan te wijden. Ik ga de laatste tijd namelijk echt door fases heen, waar ik hele obsessed ben door één of meerdere dingen. Dat is op het gebied van beauty, maar ook daar buiten. Lees snel verder!


Als eerst mijn beauty-gerelateerde obbessies. Nagellak. Ik denk dat wel meer van jullie gek zijn van nagellak. Ik nu dus ook. Eerst had ik er niet zoveel mee, maar de laatste tijd draag ik het zoveel. Dit had ik de weken voor de zomervakantie ook. Toen heb ik echt zoveel nagellak gekocht. Dat kun je ook wel zien, het grootste deel van mijn nagellak bestaat uit zomerse kleurtjes. Nu koop ik minder nagellak – ik probeer me in te houden – maar ik draag het vooral heel erg veel. Eigenlijk vind ik dat wel een mooie winterse lak mag kopen voor mezelf. Ik zit helemaal met Catrice After Eight in mijn hoofd, dit vind ik zo’n mooie kleur.


Haarverzorging. Dat is nu wat minder, maar begin deze maand was ik daar wel heel veel mee bezig. Mijn haar is heel dun en was ook erg droog. Nu heb ik een nieuwe shampoo en conditioner gekocht (Gliss Kur Shea Casmere, komt een review over!) en dat is nu gelukkig een stuk minder. Nu dat een beetje is opgelost, begint mijn obsessie ook minder te worden.

En tot slot.. Wordfeud! Opeens leek iedereen dit wel te spelen, ik had geen idee wat het was, tot dat mijn moeder het ook op haar IPod had staan. En nu ben ook ik verslaafd. Het klinkt zo suf, het is gewoon scrabble-en tegen anderen. Toch word ik er super fanatiek van en probeer ik zo’n hoog mogelijk score te halen. Ik heb zelfs overwogen om zelf een IPod Touch te kopen, maar dat is weer een beetje overdreven.. Wel zit ik er aan te denken om een nieuwe mobiel te kopen, hopelijk kan daar dan ook Wordfeud op.

Dat was het alweer! Er zijn nog wel meer dingen die mij bezig houden op dit moment. Zo ben ik veel aan het experimenteren met oogschaduw en ben ik als een gek opzoek naar het perfecte paar sleehakken en een mooie kwastenset. Maar deze drie dingen hierboven springen er echt uit.

Wat zijn jouw momentele obsessies? Obsessie is misschien een groot woord, maar ik vind het leuk om het zo te noemen. Dingen waar je heel erg mee bezig bent bedoel ik eigenlijk.

Liefs,
Brechtje.