Pagina's

dinsdag 4 oktober 2011

Favorieten van september


De maand september ging zo snel, en dat terwijl er best veel is gebeurd. We gaan weer naar school, het is herfst geworden en ik krijg het een stuk drukker. Ik heb dus ook wat minder kunnen shoppen, maar eigenlijk is dat wel goed voor mij. Deze keer dus niet heel veel favorieten en vooral producten die ik al een tijdje heb, maar als nog wel leuk om te laten zien!


Ik ga het even per twee producten behandelen. Er zit niet veel echt logica in, maar ik vind het zo wel handig.


De wel bekende Catrice Photo Finish foundation. Ook dit is mijn favoriet. In de zomer droeg ik geen foundation, maar nu begin ik dat weer te gebruiken. En ja, ik heb deze weer helemaal ontdekt. Hij dekt goed, blijft goed zitten, het is de goede kleur voor mij, gewoon een hele fijne foundation!

Deze foundation breng ik het liefste aan met de stipling brush van ByBeautygloss. Eerst deed ik dit altijd met mijn handen. Nu liever met stipling brush, omdat dit het heel mooi verdeeld en het heel natuurlijk staat. Het geeft niet heel erg veel dekking, maar dat hoeft ook niet echt vind ik.

Haarserum van de Action. Mijn eerste serum ooit. Ik heb hem al een hele tijd. Toen deze werd ontdekt in ‘beautyland’ heb ik hem ook maar aangeschaft, maar eerlijk gezegd vond ik het toch niet heel bijzonder. Nu denk ik daar wel anders over! Na het douchen doe ik een pompje serum in de puntjes van mijn haar, mijn haar is goed doorkambaar, het pluist niet en het valt beter. Bevalt erg goed dus.


Ja, hij is kapot! September was de maand waarin ik een ring ging dragen. Nog nooit droeg ik ringen. Tot dat ik deze vond op BuyInCoins. Nog steeds vind ik hem zo schattig, maar jammer genoeg was hij niet van hele goede kwaliteit. Al snel begon hij te verkleuren van goud naar brons. Niet echt een ramp, maar nu is hij dus gebroken. Toch zit hij in mijn favorieten, ik heb deze ring namelijk met veel plezier gedragen. Ook al was het maar een maandje.

Catrice It’s Rambo no.5 nagellak. Een nieuwe nagellak uit het Catrice assortiment. Deze droeg ik deze maand vaak in combinatie met de ring hierboven. Het is een donkergroene olijfkleur, heel mooi voor de herfst en winter.


Weleda Dagcrème voor de gevoelige huid. Deze gebruik ik al wel wat langer, maar het blijft een hele fijne dagcrème. Aan het begin had ik erg veel nodig, maar mijn huid lijkt aan de crème te wennen en nu heb ik maar een erwtje nodig. Hij hydrateert mijn huid goed en mijn huid voelt soepel en zacht aan.

De I Love… Mango & Papaya lipgloss. Een paar dagen terug konden jullie een review lezen over een paar I Love…  producten waaronder deze. Toen vond ik deze al erg fijn. Het is een mooie kleur, niet echt heel erg oranje door mijn gepigmenteerde lippen, maar dat vind ik in dit geval juist wel fijn. Hij is erg plakkerig, maar blijft daardoor wel erg goed zitten!

Dat waren de favorieten van deze maand weer. Hebben jullie nog favorieten en zijn er producten die je hebt herontdekt?

Liefs,
Brechtje.