Pagina's

zaterdag 29 oktober 2011

Shoploggie, Kruidvat en Hema


Gistermiddag ben ik na school met een vriendin even de stad in geweest. We moesten naar de Kruidvat, Hema en de Douglas, even lekker beautyshoppen, dus dat hebben we gedaan. Super veel heb ik niet gekocht, maar ik ben er wel heel blij mee. Ik ga het snel laten zien, lees maar verder!


Als eerst het Catrice Berlin palette. Oooh, wat ben ik hier blij mee, want oooh wat is hij mooi! Het Berlin palette komt opeens zoveel voorbij, blijkbaar vind bijna iedereen dit de mooiste. Ik was al bijna bang dat ze bijna op zouden zijn, maar alles stond er gewoon nog! Er waren nog maar twee palettes weg. Dat had ik niet verwacht.

Ook kocht ik de Jip & Janneke bronzer. Dit was de ‘Limited Edition’ van de Hema van een jaar geleden ofzo, juist heel erg limited dus. Bij de Hema in Gouda worden ze nu dus nog steeds verkocht. Deze wilde ik al heel lang, maar ik vond steeds dat ik het niet moest doen. Nu hebben mijn vriendin en ik hem allebei gekocht.


Kijk trouwens even hoe groot de bronzer is vergeleken met mijn MAC blush! Daar kun je wel een hele tijd mee vooruit. Ook wel slim van de Hema om de verpakking zo op de van MAC te laten lijken, dit geeft gelijk een luxer gevoel. 

De vriendin waarmee ik naar de stad ging ken ik trouwens nog niet heel lang, sinds dit schooljaar pas. En wat blijkt, zij is ook helemaal gek van make-up en ze volgt ook verschillende beautyblogs. Super leuk! Ik heb super lieve vriendinnen, maar beauty vinden ze allemaal niet zo boeiend. Ik ben dus helemaal blij dat ik een ‘lotgenoot’ (haha) heb gevonden.

Met wie ga jij meestal naar de stad als je wilt beauty shoppen, ik hoor ook best vaak dat meiden gewoon alleen gaan. Doe ik ook wel eens hoor! Ik ben benieuwd hoe dat bij jullie zit.

Liefs,
Brechtje.